Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 3360 ggr
Frettepret
2

Tre illrar söker ett nytt hem.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det hugger i hjärtat att behöva ta detta beslut; att omplacera mina söta små illrar pga. allergi. Det är 3 stycken, 2 honor och 1 hane och jag ser gärna att de kommer till samma hem.

Göran är en grå angora hane född 2007-07-18. Han är kastrerad, chippad och försäkrad i Agria. Han är världens goaste liten grabb och gör ingen illa, är världens matvrak och älskar att bli kliad på ryggen. _Göran kommer ifrån Tyskland och har stamtavla.

Nala är en brun tomte hona som är född 2007-04-17. Hon är kastrerad, chippad och försäkrad hos Agria._ Hon är en rymningsbenägen iller som gillar att upptäcka och leka med så väll iller som människa. Hon är hur snäll som helst, men kan nypa väldigt lite vid lek . _Nala har stamtavla och kommer från uppfödare Anette Hansen.

Ting är en viltfärgad hona som är född 2009-06-15, kastrerad chippad
och försäkrad i Agria. Är en försiktig tös. Allt måste gå i hennes tempo, men
hon är väldigt nyfiken och älskar att göra hys, väldigt lekfull och livlig.
Brottas är det bästa som finns och samlar på skor. Hon kan nypa vid lek._Ting kommer från Murgrönans illeruppfödning.

Alla kan man bada, klippa klor och tvätta öron utan problem. De är 95 % på låda, bara Ting är den som hoppar över lådan om den inte är ren och fin med mycket pellets.

_Alla är vaccinerade i oktober 2011.

Skulle vilja ha 2000 kr för dem och med kommer mat, transportbur, leksaker och sele. Men priset går att diskutera, ett bra hem är
viktigaste!!!!  

__Illrarna bor i Tyresö, söder om Stockholm. 

Mvh Denise Blohm

telefon  073 698 80 65

_

JossanH
0

Hade jag inte redan haft 3 illrar hade jag velat ha dom på stört! Nala är sjukt lik min första iller :) Hoppas du finner bra hem till dom små!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Marina
0

Men, det är ju Liten och Nala från mig =( vad hände?

ElinaPersson
0

Göran var en väldigt fin och ståtlig herre Kyss Hade jag bara bott ensam och möjligheterna :/

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Jessica Holländare
0

Jösses!! Göran gick rakt in i hjärtat på mig!!! Vad fin han är. Hoppas verkligen du hittar bra hem till dom.

VeronicaKahlbäck
0

Fint gäng, hoppas dom får hålla ihop hela vägen!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Animals79
0

Oj vad fina dom är Kyss

Hoppas att dom hittar ett bra hem snart Flört

Hur har det gått än?

Nisan
0

# 6

än så länge inget nap, bara en skola som vill ha Göran men det är värkligen inte rätt plats.

Ber er om hjälp för att hitta ett bra hem till dom alla

Som sagt priset går alltid att diskuteras och ändras vid rätt köpare

Animals79
0

Jag skulle gärna vilja ta dom Skrattande

Men måste nog fundera på det Obestämd

Nisan
0

Fundera du :) Helt rätt!

Hör gärna av dig om du vill via mail om du är intresserad.

:)

Animals79
0

Ja det gör jag gärna Flört

Men det skulle vara bra om du sa mejl-adressen Flört

Nisan
0

hah fick för mig att den va med i artikeln :p

Mail: bloman_87@hotmail.com

[ChristineB]
0

Säljer du dom endas ihop? :)

Norrskenets
0

Hade jag inte bestämt mig för att endast ta in avelsdjur framöver så hade jag kunnat ta hand om Göran fd. Liten. Fastnade lite för honom då vid första anblicken såg ut som min Roy.

Ps. Måste säga att Nala inte är en brun tomte (viltfärgad tomte) utan måste gå mer som silver tomte nu.

UlrikaD
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snor en bild av Marina o visar Nala som hon såg ut 2008.

Nalle här hemma skulle nog också gärna sno tillbaka Liten. De gångerna han var här så var de oskiljaktiga:)

Nisan
0

#12 måste jag så måste jag dela på dom , men tror inte dom skulle trivas utan varandra men vem vet.

ska kämpa in i det sista för att få dom till samma hem.

Det jag skulle kuna tänka mig är att Göran och Nala går till samma hem och Ting till ett annat

#13 följde det som stod på stamtavlan men jag hon har blivit ljusare

[ChristineB]
0

#15 Har skickat ett sms till dig nu :)

Frettepret
0

De har hittat nytt hem!

VeronicaKahlbäck
0

Kanon! Då låser jag:-) Hoppas allt fungerar fint.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer