Lyra är försvunnen!
Jag kopierar rakt av från facebook, jag orkar helt enkelt inte skriva något nytt just nu.
Detta är speciellt riktat till er i skåne.
Lyra är försvunnen! Jag vill ha tillbaka henne till varje pris!
Ser du henne så ber jag dig, RING MIG!!
Tips som leder till hennes upphittande kommer belönas!
Håll koll på utrymmen så som bodar, källarutrymmen, skjul osv där hon kan ha tagit sig in för skydd.
Meddela alla ni känner, jag vill inte att någon ska ta henne för vildiller och ha ihjäl henne!! Hon är mitt husdjur, mitt barn!
Snälla snälla! Hjälp mig att få tillbaka min tös!
Malin Åkesson 0734 44 63 99
Så snälla ni hjälp mig få tillbaka henne! Jag klarar inte mer detta året coh jag går sönder totalt nu!
Hälsningar Malin
Fy så tragiskt, jag känner en som bor i Teckomatorp om det är utanför Landskrona, jag ringer honom direkt.
Ja det ligger en bit utanför Landskrona, jag är OTROLIGT tacksam om du gör det.
jag kommer under dagen sätta upp lappar i byarna här runt om.
Hälsningar Malin
#2, Var befinner du dig ? Hur smet hon ut ?
Jag pratar med honom nu och han lovar att hålla koll, han skulle prata med grannarna också. Får jag låna bilden ? Han frågade om han skulle sätta upp lappar på henne.
Jag befinner mig i en liten by strax utanför teckomatorp som heter Håstenslöv.
Du får lämna ut precis vad du vill som kan hjälpa mig att hitta henne.
Stromen har slitit loss en del av nätet i uppe vid "taket" på utegården och det har jag missat när jag kollade igenom den efter stormen, alla klammrar hade lossnat just där. Jag tror det är där hon tagit sig ut.
Hälsningar Malin
Okei, när tror du hon kan ha försvunnit ?
Då sätter han upp lappar kring Teckomatorp, han skulle in till Landskrona senare så han tänkte sätta upp lite lappar där också, hur långt tror du hon kan gå ?
Håller alla tummar och tår att hon snart blir funnen.

Håller tummarna och sprider länken på min FB till mina skånska vänner
sprider det på FB har några skånska vänner där=)
jag känner några i det området så jag lägger ut detta på facebook. !!
Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!
Åh! hoppas du hittar henne!! <3 Känner tyvvär inga i närheten

Håller tummarna för att hon blir funnen! Känner massa folk i Skåne men tyvärr ingen i ert område..
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Jag känner personligen ingen i Skåne, men jag har kopierat din text och hoppas på att någon/några sprider den vidare. Jag hoppas du får tillbaka din kärlek!
Mvh Jenny
Hoppas verkligen att Lyra kommer hem. =( Usch blir så ledsen att se att du saknar henne. Tycker du har haft tillräckligt nu.
Sänder massa kramar och håller tummarna för Lyra.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Ånej! Detta hände mig i somras min iller var borta i tre dygn i 30 grader stekande sol… Men jag satte upp lappar överallt!! Och fick massa tips av vänliga grannar. Till slut hittade vi henne tack vare ett samtal. Sätt upp överallt så långt som hon kan tänkas gått åt alla håll… Ju fortare desto bättre! Hoppas ni hittar henne vet hur det känns….
Men…Ååh… :(
Hoppas verkligen Lyra kommer tillrätta !!!
Jag kopierar och lägger ut på FB, Bor inte i Skåne men har bekanta där som i sin tur kan sprida vidare.
Håller alla tassar och tår för er nu !!!
Kram/Anki
Tack till alla som hjälper mig att finna min älskade tös!
Jätte många har delat med sig på facebook oavsätt var dom bor eller om dom är iller människor.
Jag har fått massor av tips och hjälp med hur jag ska kunna finna henne.
Dock har ingen sett henne hittills.
Hälsningar Malin
#15, Tyvärr har jag inget hört ännu, önskade att jag kunde ta mig dit och leta.

Usch vad hemskt! :( Känner tyvärr ingen i Skåne
Puttar för Lyra, hoppas hon finnes hel och frisk snart !
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Vi kanske bara haft tur men våra båda har hållit sig i närheten. Bogey hittade vi på grönområdet brevid, lycklig över att få ha lekt och grävt obehindrat i alla hål som finns där. Imie hittade vi morgonen efter då hon sökt skydd under vår friggebod. Så känner hon närområdet något sånär bra så är nog chansen ganska stor att hon finns kvar i närområdet. I.a.f. om det finns platser att söka skydd på och att hon inte blir skrämd av nått så hon flyr. Hoppas den lilla tussen dyker upp snart. Vet hur det känns när de är på vift.

:( sätt upp plakat inom ånågra mils radie! Mina plakat var väldugt hjälpsama trots att jag inte fick tillbaka mina tjejer. De sågs 8 km bort efter 3 dagar. satte upp plakat på ca 1*2 meter. Lycka till!
Hur går det? Har du fått några tips på vart hon kan vara? Tänker på er!
Jag har inte sett henne eller hört från någon som skulel ha sett henne :(
Hälsningar Malin
http://www.hittadjur.se/index.php Jag lade upp annons där åt en bekant till syrran vars grå jako flugit iväg. Det var så den hittade tillbaka.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Tyvärr har jag inget hört heller :-( Kanske ett dumt tips men kan man inte ringa en spådam eller fråga om någon kan ställa upp med en spåhund ?
Kom på det med. Ligger det några farmare i närheten?. De kanske har blivit kontaktade i tron att det är deras.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Lyra blev sedd några kilometer här ifrån i onsdags kväll.
Blev kontaktad lite sent(Fredag kväll) om detta men åkte dit direkt och klev med mina finaste klackar i gödselstacken där hon setts och letade.
Hon kom inte fram.
Mannen i fråga har fått godsaker och min transportbur står där nu.
Han har inte hört av sig men han lovade att göra det så fort han ser henne.
Hälsningar Malin
Hoppas hon kommer fram snart så du får hem din lilla tjej!!! Håller tummar och tassar här hemma
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
#26 Jag skulle nog ringa och fråga om han inte sett något. Man vet aldrig om han kanske sett henne men glömt bort det nu i juletider, eller om numret kommit bort. Det skadar inte att vara lite extra på :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Om han tillåter kanske du även kan komma dit fler gånger och ropa och locka på henne om det är så att hon håller sig kvar i närheten.

Håller tummarna för tjejen!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus