selar från ferret couture
Är det nån som har testat deras selar? Hur sitter de? är de stora för honor?
Åhh sara ska du beställa därifrån igen? Kanske vi kan beställa ihop då?
jag vet inte ännu ;) har problem med att bestämma mig *fniss*
beställer jag kommer jag nog beställa hem till min bror i england…så får han ta med sig de hem sen…problemet e att han bara får ha 15 kg med soig när han komer hem, å ska stanna i 4 månader..så det e bara små grejer jag kna beställa denna gång..men e det nått litet du vill ha så kan det nog funka ;)
Ja jag har ju länge velat ha en sån där mjuk bärväska. Så skulle det gå att ordna vore det toppen verkligen :)

ååååå neonorange… ÄLSKAR!
har allvarliga problem med att bestämma färg!

ööh, va? Sara, du vet att dom finns i rosa va? ;)

sshhh sara ska inte ha fler things i rosa…de räcker nu!!

En guldfärgad diamantbeströdd sele till min lilla prinsessa. Är de någon som ska beställa så hör av er. Alltid bättre om man kan dela frakten
Carpe Diem

ooops! Tänkte inte på det…
Sara, ta ett svart!

#8 Jag skulle gärna vilja beställa! Måste ju ha en sån här:
http://www.ferretcouture.co.uk/TShirt008KickAss.asp
eller en sån här:
http://www.ferretcouture.co.uk/TShirt019HandOver.asp
Hur mycket kostar frakt då?
Men det finns ju typ 3 nyanser av rosa! därav problemet…å jag kan inte ta rosa till killarna…det har jag lärt mig..jag får så mycket stryk…;)
#10 låtsas beställa å gå sen till chekout, klicka i rutan för overseas, å då beräknar de frakten direkt
Hur är det med tull då?
Sara
#12 det skall man inte behöva betala från england ;)
Ok, och det har inte varit problem med det när ni har beställt?
Sara

Såå men är det nån här inne som vet hur det är med storlekarna då?? :P
#14 nej, inte när jag beställt därifrån innan…inom europa skall det inte vara nån tull.
Haha, vilken hemskt sida!:P Hittade massor som jag hade kunnat tänka mig köpa ;)

#17 jätte bra ju ;) säg till om du bestämt dig kan vi ju gå ihop en del och beställa tilsammans. Frakt till sverige var annars inte så hemskt dyr. låg på ca 136 kr..
#18 Ja, visst =) Men än så länge har jag ingen plutt att köpa saker till :P Blir väl först i juli/augusti..=( Jobbigt att vänta :P

#19 haha, just det, tänkte inte så långt. Annars går det alltid att tjyvstarta :)
#20 Ja, precis ;) Liiite kan man ju alltid köpa :P Men jag vet ju inte om det bir en pojke eller flicka heller :P
Tönkte köpa en sele därifrån, Blir inte förrns senare denna månad, men jag kan informera om selens storlek när den kommit =)
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
Haha, kollade nu vad det skulle kosta för mig att beställa allt jag hade kunnat tänka mig att köpa och det blev 3094,25 med frakten :P Man får väl beställa lite åt gången när man väl får sin plutt :D

Told ya! bara börja tjyvstarta :P mitt blev runt 500 kr med frakt. men så tänkte jag bara köpa två tröjor
Haha, ok, hittade 15 olika grejer :P Kanske därför det är sån skillnad :P

Ohh, vad snygg selen var på honom.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Snygg den var. De har så många selar man vill ha…men min klump lär ju inte gå i någon 
aaa vilken sida! vet man ju vart man ska spendera sina pengar när lönen kommer ;)

Haha! :-)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
hur mycket är ett pund ungefär?
ok tack, hade det i bakhuvudet att det var runt 14 kr men var inte säker :P