Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 943 ggr
Lillfemman
0

Buller och bånk!

Är det någon som känner igen detta?

Min iller sover i lugn och ro i sin lilla säng bakom soffan.. flera gånger om dagen när hon vaknar så bara flyger hon upp och typ springer.. svårt att förklara detta fenomen haha! Men ibland får man typ en hjärtattack när man sitter brevid :) Ibland springer hon även in i saker.. en gång låg hon på min mage och sov och innan jag hann reagera flög hon över soffkanten hon flööög en meter *fjooong*

JossanH
1

Det brukar ofta följas av ett hektiskt kliande och en förvirrad matte och en förvirrad iller ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

UlrikaD
2

Det är en höjdare när de gör så när man tittar på läskig film. Man flyger lika långt som illern.

becka89
0

hehe så gör dom här hemma med, man blir väldigt förvirrad när dom har legat illersömn i knät och sedan helt plötsligt för dom världens ryck och flyger upp ur knät hehe

FerretCrow
0

#2 Nej längre och inte bakom soffan utan under ;)

UlrikaD
0

#4 Det är nog sant faktiskt.

Men det är praktiskt, då kan man städa undan lite kycklingrester på vägen ut under soffen sen:)

FerretCrow
0

#5 haha jo det är ju sant. nytta med nöje ;)

TereseStromberg
0

Haha! här händer det precis som i inlägg 1#. Följs av ett hektiskt kliande och man blir vettskrämd när han ena stunden ligger o sover i illerkoma o andra sekunden flyger iväg. Skrattande

Med Vänlig Hälsning

TereseStromberg

http://www.tezzstromberg.n.nu/

cornel1a
0

haha åh, så kul att det inte bara är tyson! gästerna tappar ansiktet när detta händer ! jag och sambon kallar det för tysons "drum solo" eftersom det låter som att han trummar loss ordenligt. speciellt när han "lirar" i lådan under tvbänken!

VeronicaKahlbäck
0

Detta gör mina i stort sett endast när det har skabb, vilket vi har sådär två ggr om året.. Skyller på att vi/jag träffar många olika djur oftast dagligen.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus