Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 122 ggr
UlrikaG
0

Saknar en sajt på ifokus....

iFokus har nästan allt. Många olika inriktningar och täcker därmed merparten av mina intresseområden.

Det finns dock ett ämne som jag verkligen saknar här, och det är litteratur. Vi har musik, film, iller, foto osv men ingen sajt om böcker.

Ingen som känner sig manad att ta på sig värdskapet? Flört

Jag saknar att diskutera mina favoritförfattare, få tips på nya titlar, författare etc….

sofie
0

Ja det va faktiskt en bra ide :)

TottsiGirl
0

Ja det låter inte dumt alls :) Tyvärr kan jag inte riktigt tillräckligt om ämnet känner jag.. Men jag hoppas någon annan känner sig manad :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

[QueenTizzan]
0

Jag saknar barn iFokus :P
Men jag känner mig inte sugen på att vara sajt värd. hehe.
Hopps på att någon annan kommer på iden :P

Faxlin
0

Både litteratur och barn är sajter som jag vet att grabbarna söker passande värdar till. Dessa två och några till står på önskelistan. ;-)

Så jag hoppas också att en passande Sajtvärd snart dyker upp som vill hålla i dessa.

Mvh ÅsaF sajtvärd

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

TottsiGirl
0

Hade jag bara jobbat kvar i bokhandeln så hade jag kunnat tänk mig hjälpa till på böcker då var man uppdaterad och läste massor men nu hänger jag inte med alls längre :S

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Faxlin
0

#5: Fast man behöver inte vara sååå uppdaterad.Räcker om man läser mycket och har läst mycket. För det kommer antagligen inte bara pratas om nya böcker och nya författare utan även annat. Huvudsaken är nog att man är läsintresserad:-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

Kan skvallra om att Litteratur i fokus faktikst är på gång redan ;) När exakt den lasneras kan jag tyvär inte tala om…..Men jag hoppas snart!

Faxlin
0

Fast det var länge sedan den nämndes och sedan har inget hänt. Men jag hoppas verkligen att det kommer.

Audiatur et altera pars

UlrikaG
0

Jag hade gärna tagit på mig värdansvaret om jag hade haft tiden till det :)

men med jobb, förhållande, fotoföreningar/uppdrag och illrarna så är det svårt att hitta tiden ;)

-eM-
0

Jag saknar ''Grafisk formgivning ifokus'' men vill själv inte Starta en sajt.