Illerpillrar söker nytt hem.
Hej!
Har två stycken omplaceringsillrar hemma som jag haft i ca tre veckor. Honan är en pastellfärgad tjej på ca 4 år. Det är verkligen världens snällaste iller som inte bitit mig eller någon ja känner, hon funkar jättebra med katter. Oftast så struntar hon blankt i dom och kör sitt egna race. Hon är jätteduktig på lådan, under den tiden jag haft henne har hon bara gjort ifrån sig utanför lådan en gång. Hon är verkligen jättemysig och kan ligga i ens tröja medans man diskar eller i luvan när man sitter i soffan.
Hanen, en silverfärgad kille på ca 5 år. Han kan nypas ibland medans man tvättar eller leker men det är inte hårt. Ganska duktig på lådan men kan behöva lite mer träning eftersom han har en tendens att sätta sig precis på kanten. Han älskar att lägga sig under täcket, somnar gärna i knät.
Båda är verkligen jättenyfikna och trevliga, dom är väldigt framåt mot nya människor dom träffar.
Nu till varför jag inte kan ha kvar dem. Har två katter sedan tidigare och trodde att allt skulle fungera fint. Men enda sedan dag ett har katterna verkligen avskytt illrarna. Min ena katt har nästan slutat att äta och båda två som annars är sociala djur ligger och trycker under soffan. Trots att vi har dem separerade, det räcker bara att katterna ska känna lukten. Katterna har ju ändå funnits här längst.
Illrarna är kastrerade båda två. Och Vaccinerade.
Vi finns i stockholm. Är du intresserad av bilder skriv din mejladress, sitter vid världens segaste dator och det funkade inte att ladda upp här.
Det är verkligen med sorg vi måste omplacera dessa små gulliga djur, men något vi helt enkelt måste. Priset är inte viktigt, bara de kommer till ett bra hem.

Förra ägaren kan inte ta tillbaka dem? Kan vara jobbigt för äldre djur att hoppa runt så där.
Går de ihopa med en hona till tror du? och vad hade du tänkt för pris? bor trots allt i skåne,,, lång väg men kan vara värt det för de sötisarna, har illervana.
#2 Jag PM:ade dig :)
Hej! har du kvar illerpillrar? skulle vara intresserad:) Jag bor i Örebro!
Hej! jag undrar om du bara säljer dom ihop eller om du kan dela på dom? isf är jag väldigt intresserad :)

PM :)
Har Du kvar illrarna? Jag bor i Stockholm…
#7 Hon har tyvärr inte dom kvar.
Jag fick dom för ung 2-3 veckor sen.