Iller iFokus

Iller

Etiketterillern-i-mediaillern-i-litteratur
Läst 436 ggr
FredrikD
0

Iller i nya Bondfilmen :)

I början av filmen får man se en kobra slåss mot en mungo. De visar inte mycket av denna "mungo" men man kan klart och tydligt se att den är väldigt lik en iller. Så jag kollade upp det efter filmen och hittade bl.a. följande…

http://www.ahafilm.info/movies/mr.phtml?fid=7783

Enligt den artikeln så använde de både en uppstoppad iller och fyra riktiga för att filma scenen.

Men barnmat på en lång pinne? lol

Filmen var riktigt bra, så jag rekommenderar att se den! SF's nya biokomplex "Bergakungens Sal" var också häftigt att se!!

/Fredrik

Madde
0

Ja nu vet jag vad jag ska se för mina gratisbiljetter som jag jobbat ihop. =) Det blir Bondfilmen. Har ju sett alla andra så självklart måste man se den här med. =) Speciellt nu med en ny MR BOND. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sarae
0

e det en ny?? menar ni att jag inte får dreggla över pierce brosnan nu? (märk att min underläpp darrar å tårarna e inte långt borta)…allvarligt? Vad ska jag ta vägen nu? Mitt liv tog just slut Förvånad

UlrikaG
0

Ah, men då måste man ju se den :)

kanske skall flirta lite med fredrik så vi kan gå i helgen :)

fast inte fredag då förstås Flört

FredrikD
0

Daniel Craig spelar Bond i nya filmen och han gör ett bra jobb :)

http://www.imdb.com/name/nm0185819/

Cool

Velsan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

å iller å mungo är ju såååå lika *not* :P

FredrikD
0

#3: Nä, på fredag kväll får ni hålla er hemma och ta hand om Stitch så han inte blir alltför mobbad ;)

UlrikaG
0

ja stackaren :)

skall förbereda med doftsprej :)

FredrikD
0

Jag kanske ska hänga upp ett par wunderbaum i hans bur, i förebyggande syfte ;)

Snällt att ni ställer upp!

UlrikaG
0

haha, då blir det nog mina som springer istället :)

så det kanske vore en idé Flört hm.. :)

Det är så lite så :)

TanjaS
0

Skrev om de nyss och jag hata bond för de verka som om kobran vann… men så är bond ute och en mansgris…