Illerhane söker nytt hem.
Efter några hårda månader av allergi och utslag så har jag övervägt minst tusen gånger om min iller ska få ett nytt hem. Nu har jag tagit det stora beslutet att försöka hitta bästa möjliga hem till honom.
Han är fem månader gammal, albino och mycket social och älskar att mysa och bli kliad på magen. Vi befinner oss i Skåne.
Jag bryr mig inte om pengar, jag är villig att ge bort honom om jag hittar ett bra hem.
Om någon är intresserad så kommentera gärna här eller skicka ett meddelande till mig.
Om din allergi är akut ställer jag gärna upp som extra hem tills du finner det rätta :)
Men om du klarat dig i några månader går det nog ett tag till?
Jag finns i skåne om det blir akut.
Hoppas du hittar rätt hem åt dom.
Hälsningar Malin
Tack men jag klarar det nog ett tag till, men inte i längden. Men tack i alla fall :)
Jag är så otroligt sugen på Att skaffa iller igen! Jag finns just nu i Lund men flyttar snart till helsingborg..
Jag har tidigare erfarenhet från fyra illrar, både honor och hanar, och det är just hane jag är sugen på igen.
Vart i Skåne finns du?
Jag ska sälja båda mina illrar nu, jag vill helst sälja dem till en och samma person eller någon som redan har iller.
Jag finns utanför Helsingborg :)
#0 #5
Tror ni att hund är ett problem för dem?
Jag är intresserad av dina illrar men du säljer väll två st illrar?
#6 Nejdå.
#7 Ja så är det.
Okej men kan man få bilder på dom?
Hälsningar Malin
Klippan är ju inte långt bort från mig. :)
5# Självklart ska du låta dom få samma nya hem…
Amper: Skicka iväg ett sms till mig om den där tjejen inte tar pälsbollarna.
070-157 00 42
Jag flyttar inom kort och behöver tid att installera mig och hunden, men annars är jag nog intresserad av en liten träff!