ferretplanet på Classic Ferret
Då Classic Ferret kommer snart tänkte jag bara berätta att jag ska inte ta med mig foder, inte alla vitamin, inte alla godis och inga handmade grejer till utställning. Om någon vill hämta nåt av dessa grejer på plats går det bra att förbeställa de via e-mail: shop@ferretplanet.se .
Hoppas att alla är laddade och lika förväntansfulla inför Classic Ferret som jag och illrarna :)
Välkommen till ferretplanet.se :)

Snälla glöm inte min beställning. vet illrar som blir ledsna av att inte få ny pasta då ;) Men jag längtar precis lika mycket som dig ;)
#1Neeej ;) jag skulle inte våga att falla i onöd hos illrar ;)

#2 nej huvva min hane är så farlig ;) han kan snarka ihjäl dig… han har precis fattat hur gott det är med pasta nämligen
puttar och meddelar:
Det finns bara 5 st 8-delar hagar och 2 11-delar hagar - vill Du ha en och vill Du vara säker att det ska finnas en till Dig så går det bra att förbeställa :)
Som kanske någon märkte har jag lite nyheter i butiken som inte följer med pga storlekar men om någon vill mycket gärna ha en grej av dem så går det att förbeställa:
forest - utställnings pris : 2500 kr
Vi ses om 5 dagar ;)
#4 Jag vill ha en 11 delars-hage!!! Jag får skicka en beställning direkt.. Ska ju till classic.. :)