Ceciliaolucifers pysselhörna

Vad fin. och otroligt bra att ha det vid kvällspromenader ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det var en fin sele! du kanske skulle börja sälja såna 
Snyggt! Kan man önska en sådan ;)
#2 Ja, det är absolut nödvändigt här. Vi är ute nästan varje kväll och tex Mink ser man knappt. Hon är så mörk att det nästan är läskigt att vara ute med henne.
#3 Näe, jag orkar inte sånt! :)
#4 Suck, ve och fasa.. kanske 
#6 Fantastiskt! Ju mer reflex destå bättre. Ni är ju ute så mkt så det behövs ordentliga grejer.
Hmmm, kanske dags att pimpa selarna så tussarna syns ordentligt i mörkret.
;-) Groggie och skrollan gnäller om att dem har en dum matte som klär på dem ett reflex täckte som man inte kan springa i, och så har dina pälsbollar världens snyggaste sele ;) Dem flyttar!
TS och #6 Riktigt snygga och praktiska selar
Önskar jag hade en symaskin.
Nussen…klockan på selen gillade jag, mycket säkrare än bjällrorna som dom kan fastna med klorna i. Var har du fått tag på klockan?

Snyggt Cilla =)
Både snyggt och smart gjort ! :)
Hälsningar Malin
Tack tack!
Ja, ibland trillar polletten ner så att man gör ngt vettigt! 
# 10 Vad roligt att du tyckte att dom var fina. Jag fuskade lite och beställde en svart sele på ferretcouture för ca 80 kr alla deras selar kommer med en sån plingklocka som en iller inte bör fastna i. Jag kan vara din symaskin om du vill
Först klipper jag ut reflexen och limmar fast den på selen med vattenfast lim som tål tvätt (tänkte på regn & rusk & snö) sen syr jag fast alla reflexbitarna för hand så dom sitter ordentligt fast för illerbus.
# 7 mycket reflex blev det
har ju ett par meter hemma nu fick ett litet habegär i webbshoppen (typiskt 
) sen ska jag testa reflextyget som man kan klippa olika figurer i och sen stryker fast på tyg men då måste nog det vara på en illertröja, iallafall en kort magtröja.
Jag sydde på reflex på mina första illrars selar. Men min erfarenhet säger att man ses bäst om man även syr på reflex en bit upp på själva kopplet då det syns mycket bättre än själva selen.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Bra ide. Kanske med ska fixa reflex till min odåga nu när vintern kommer.. Katterna har ju alltid reflexhalsband..
Jossan, så har jag gjort på kopplet, fast det är klistermärken från biltema som sitter på kopplet ;) men sele var mycket snyggare ;)
#17 Jag har flexikoppel till mina så den tjocka nedersta delen av kopplet har reflex.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Smart idé TS! Jag skulle också behöva nån form av reflex till mina…
Ja, samma här
Blight fick en sele ikväll :) Hans är överst och Minks är nederst :)
Sydde den här puffen häromdagen. Jag tycker nog att den är ngt av de sämre sakerna jag har sytt faktiskt.
Well well, lite söt iallfall :)
Mysigt! Jag blir så avis på alla som lyckas sy sovpuff.. Jag fattar inte hur jag ska lyckas få ihop skiten så det ser någorlunda fint ut.. :/
Ska allt vinna en såndär tvål på classic!! :P