REA på hängmattor!!
Nu kör Tass-shoppen rea på hängmattor. Jag har små bitar i ett antal färger och mönster som bara räcker till att göra hängmattor, så dessa rear jag ut!
60 kr för alla hängmattor i följande färger, där det är valfritt att kombinera två olika färger eller mönster.
Normalpris 80 kr för omönstrade hängmattor och 90 kr för mönstrade hängmattor. Måtten är 30 cm x 30 cm. Ev kan någon av färgerna bli en större hängmatta.
Frakt på 12 kr tillkommer.
Gäller så långt lagret räcker!!
På den här bilden ser ni de fleecetyger som rean gäller:
Ljusgrå med svarta o vita tassar, grå med vita katter, mörkgrå, ljusblå, grå, beige, vit, svart, olivgrön, röd.
putt putt =)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Finns det rosa tyget med valar på kvar?? Det var så gulligt..
Nej, bara de tyger som du ser på bilden ovan, finns kvar på rean.
Tyger som finns till ordinarie priser kan du se på hemsidan =) men tyvärr finns det inget valtyg där heller.
Typiskt. :( Det var så gulligt. Det fanns med som stuvbit på din sida nämligen.. Men framöver kommer jag lägga en beställning på sovpuff och hängmatta, men det får vänta tills lön och räkningar är klara så jag vet vad jag har att röra mig med. Finns ju massa på classic ferret jag planerat att köpa med ju.. Kommer skämma bort illrarna som bara denn!!! :D
Visst. ja uppdaterade hemsidan innan men visste ävl att det var nåt jag glömde, har nu uppdaterat rea-sidan också på hemsidan så man ser rätt tyger där =)
Inte lätt att hålla koll på allt. :)