Dashing Dawn söker fortfarande eget hem
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hon är en livlig viltfärgad tjej 5,5 mån gammal med massa energi som inte alltid tänker sej för. Här hemma är hon 100% fotsäker men kan nypa
mej i händerna ibland när hon blir väldigt till sig och inte helt ansiktsäker än, men lyssnar när man säger AJ eller Nej. Hon är väldigt social och när busenergin är slut så är hon riktig go och kelig.
Hon är som dom flesta illrar så nya mäniskor testas vissa hådare än andra. Hon är duktig på lådan men kan inte skryta med
att hon är 100 än. Går i koppel utan problem och leker gärna med våra Jack Russllar men ibland så tror hon att hon är
större än vad hon är. Hon är id-chipad, vetbesiktad och under registrering hoss svenska illervänner. Mer bilder kan se på bloggen
För mer information om pris m.m. duke00@live.se eller 0708957494
Gud va fin hon är! :)
Dawn är en fantastiskt söt tjej som var mycket social och rar när vi hämtade Mynta. Hon har mycket personlighet och hon vann mitt hjärta!
Jag rekommenderar starkt den här lilla tjejen. Jag hoppas att hon kommer till ett fantastiskt hem!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jösses vilken underbar tjej!! Varför har jag inte tid, plats och pengar för en till??? Jag smälte ju direkt.. Hoppas hon får ett toppenhem.
Har ni fortfarande kvar henne eller har hon hittat ett nytt hem? ^^
jag har hennes syster och är såå nöjd,
hon går på låda och bitts nästan aldrig.
välhanterade och underbara! :)
#5 Dawn är tingad, men inte hämtad.Om allt går som det ska flyttar hon snart.