Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 1235 ggr
Svant
1

1 årig hane söker nytt hem

Söker nytt hem till min tjockis, Alvin. Han är en ganskla bastant hanne på 1 år som väger runt 1.6-2 kg. Alvin är kastrerad (kirurgiskt), chippad och vaccinerad förra hösten.

Han är ett energiknippe och vill leka hela tiden, när vi är ute är han ganska orädd och nyfiken på allt och mycket duktig på att gå i koppel. Mot mig är han snäll och gillar att ligga och mysa i famnen när han inte far runt och försöker få igång en lek. Han är ganska hyffsad på lådan, men lyckas då och då gå precis breve den.

Uppfödare: Optimus ferret

Pris: Inget egentligen och det följer med koppel,sele,nån leksak och hans filt.

Det är främst 2 anledningar till att han behöver ett nytt hem:

1. En av anledningarna till att jag skaffade honom var att jag hoppades han skulle kunna få fart i min 4-5åriga hona. Men hon orkar och ville inte riktigt leka lika mycket som han så han springer mest ner henne i sina försök att leka.

2. Har flyttat ihop med min sambo och han vägrar komma överens med henne, och då hon är den som är hemma mest pga att hon studerar och jag jobbar så fungerar det inte riktigt.

Han finns i Karlskrona just nu, jag har ingen bil men kan åka tåg och möta upp.

Bilder från februari

https://picasaweb.google.com/102540881217165778892/Illrarna#5575335133894780626 https://picasaweb.google.com/102540881217165778892/Illrarna#5575357005620450114

[Mikkiz]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vilken vacker plutt! Hopas att ni hittar ett bra hem åt honom!

reira
0

Låter precis som min typ av iller-personlighet! Har dock envist nog bestämt mig för angora/semi-angora till nästa valpsäsong :)

UlrikaD
0

#2 Äsch, du kan väl skaffa två.Flört

reira
0

Haha ja om jag bodde helt själv skulle jag nog göra det ;)

Ceisy
0

Faith? :) min förra iller var en Alvin… Har letat lite men inte fastnat för ngn ny ännu.. Är jätteintresserad av eran Alvis ! Maila gärna sp berättar jag lite mer om vad jag har att erbjuda lillkillen. Keisy.amanda@gmail.com

Marina
0

Jag kan hjälpa till med leverans om det behövs, jag bor också i Karlskrona. Jag ska till Lund 8 oktober och Norrköping 16 oktober.

Söt liten iller!

Svant
0

Har hittat nytt hem till pojken, ursäkta till de som hört av sig bara för jag glömde bort annonsen.

Alvin flyttar till Ceisy på söndag och tror det kommer bli toppen.

Jessica Holländare
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Roligt att höra! Hoppas han får det bra.