Illern, envisheten och preferenserna
Dagens "typiskt iller" kommer från Alinda och en händelse igår. Jag har länge försökt hitta ett bra godis att använda till klickerträning av Alinda men damen har vägrat äta annat än vitabe (som smular sönder i småbitar), vetegroddsolja och vitaminpasta. Alla andra äter glatt av let's bite som fungerar utmärkt som träningsgodis. Alinda smakade på det för ett år sedan och sa blääää så fort det nuddade munnen och sedan dess har hon tvärnekat det. Luktat och ignorerat. Hon har erbjudits det varje gång hon kommit fram när någon annan fått det.
Igår stod jag och klickade lite med Valle och Alinda kom som vanligt fram och ville vara med. Jag höll fram en godis, hon vägrade äta. Sen lade hon sig på rygg med munnen halvöppen i en klassisk Alindapose. Jag stoppade då helt elakt en bit godis i munnen på henne… hon tuggade, svalde och bad om fler.
Illerjävel.. mutter mutter. Här har matte nästan blivit gråhårig i godisletandet och så var det ju gott ändå bara man gav upp sin envishet och provade igen. Suck.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Söta rara Alinda :-) Reta matte på det viset. Roligt att hon äntligen insett att Let's Bite går att äta.

#2 Tss söta rara=p Det är vad hon vill tro i alla fall=)
Ja hon har ju i alla fall lyckats vara typisk iller.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#3 och satte dig i arbete…iller ut i klospetsarna 
gosa alla pälsarna från mig.
Åh, lilla skitfia :)