Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 907 ggr
kredka
0

Skriv under och hjälp

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Skriv under petition från PETA och hjälp farm-illrar :

Länk till petition.

Och orskar varfor ska man intressera sig för det:

Välkommen till ferretplanet.se :)

kredka
0

* skulle stå orsak

Susan
0

Helt vidrigt, jag har skrivit under för ett tag sen och hoppas verkligen att det kan göra skillnad. Men man ska nog tillägga att känsliga personer inte ska titta på filmen. Själv så reagerade jag starkt på den och vissa bilder vill inte försvinna.

Bogey
0

Done.

reira
0

Klart!

stjaartis
0

Men fyfan! Skulle, med ett stort leende på läpparna, kunna mörda människor som behandlar djur på detta sätt!

Jag vill bara fråga hur det går till när man skriver på en sån här sak, självklart ska jag göra det! Har aldrig förstått hur man gör en skillnad bara genom att skriva sitt namn?

Usch vad jag mår illa nu!

kredka
0

#5 Det brukar fungera så att om man vill göra en förändring i lagen och riksdagen eller vem nu bestämmer om sådana grejer struntar i att göra nåt självt så skriver man en petition och samlar en viss antal med underskrifter så att riksdag måste ta itu med saken. Och man hoppas att om man lyckas med det i ett land så kanske lyckas man också med förändringar i andra länder… Man måste hjälpas åt :)

Jessica Holländare
0

Klart

ElinaPersson
0

Fy f*an på ren svenska… Hur kan man behandla djur såhär själviskt och grymt?

Blev helt illamående av att se på filmen och förbannad.. Hade mer än gärna velat rädda allihopa och se till att dom får bättre liv..

Min påskrift har dom till 110%

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Wand
0

Så jävla grymt och gräsligt. Det är helt sjukt hur man behandlar djur. Inte bara illrar, utan alla djur. Överallt i världen pågår det, hela tiden.
Jag kommer aldrig kunna förstå hur man har hjärta att skada så oskyldiga varelser. Fy i helvete. 

Helt klart att man skriver på.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Zandrama
0

Hade det inte varit för att det är Peta så hade jag gladeligen skrivit på.

Men då jag är väldigt skeptisk till denna förening, speciellt deras organisation i USA, så måste jag begrunda och kolla upp en del saker innan jag vill skriva på något som är kopplade till dem.

//Belinda aka Zandrama

[stefan&krister]
0

jag och alla i min familj har skrivit på nu!

Sleepyxx
0

Done!!!

Hur fan kan man göra det med djuren?Gråter