Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 339 ggr
Carla
0

50% rea i djuraffär!

Min pappa som jobbar med brand och vattenskador kom för någon dag sedan och berättade för mig att det brunnit i en brioaffär i nynäshamn. jaha och? tänkte jag. sen berättade han att vägg i vägg med brioaffären ligger en djuraffär. Grejerna där är lätt lätt rökskadade, så med en vanlig trasa får man bort lukten på grejerna. Och alla saker där ska det sälja ut för 50% och kanske mer!! Låter helt underbart. Så jag ska dit imorgon och kolla om det inte finns någon bra stor bur till min illrar, och kanske andra roliga illersaker :D

sarae
0

ÅÅÅh finns det nått bättre än djuraffärer med rea! Underbart men livfarligt! hoppas du hittar massa kul!

Faxlin
0

Zooaffär med rea. Det är himmelriket för en. Ja inte för plånboken då, det har en kuslig förmåga att bli oerhört dyrt i alla fall med summan när man kommer till kassan. Många billiga saker blir dyrt. ;-)
Men ack så skojigt, tur kanske att det inte är i närheten av mig. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Då är det bara och shoppa på. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

minja
0

Sare har du varit i den djurtillbehörs affären i majorna vid järn torget nästan. Där har dom 30% rea nu.

sarae
0

#4 den har jag missat! mer exakt, vart ligger den *spärrar upp ögonen å kollar saldot på kontot*

minja
0

http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=5MTYBCQroH71vxPZg7SmjA%3d%3d&Vkid=12193078&SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=djuraff%e4r&UCSB%3aTextBoxWhere=g%f6teborg

Här är den. Dom har en gätte klätterställning till katter för 1700 som man har dregglat över (passerar den butiken varje gång jag skall till skolan Fot i munnnen).

sarae
0

åh den vet jga vart den ligger. har bara åkte förbi men aldrig hfat tid att kika in. Skall absolut göra det när jag kommer hem! tack för tipset!

Gilla
0

Det är bara en skitaffär…gå inte dit…. Hemskt mycket annat än vad som kan passa oss. (helgarderar mig så jag är ensam i affären i morgon bitti lol )

Lsun
0

#8 haha, skönt trick;), men va gör man inte;)…?