Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 248 ggr
Faxlin
0

OT. Inte iller men hund

Sitter och väntar nervöst på att bilen ska komma från Götebord med ett stycke hund hit.
Ska ta emot en omplacering här hemma. En tik, och nu hoppas jag självklart att hon ska tycka om oss. ;-)

Hon ska tydligen vara väldigt mager, och bångstyrig. Men det fixar vi med träning, rätt foder och mer träning. ;-)

Så jag ville i alla fall bara dela med mig mitt i all nervorisitet.
Ni får gärna hålla tummarna för att allt går bra här hemma.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Abstinens
0

Japp, kikade in på hund i fokus och såg att du ringt på rottisen =) Hoppas allt går bra med den =)

Faxlin
0

#1: Ja det hoppas jag med. Bara sitter här och väntar. Och jag klarar inte av att göra ett enda vettigt handtag medans jag väntar heller. Snacka om att man är störd. ;-)

Audiatur et altera pars

Toxicity
0

Hoppas det går riktigt bra. =)

[tiiia]
0

håller tummarna för er att allt ska gå bra. Spec djuren emellan :)

Flisa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en rottweiler? ååh dom är så mysiga! vi har haft 2, varav den sista dog sommaren 2006 :/ 14 år gammal.

cannaydia
0

#5det var ingen dålig ålder! Härligt.

#0 är det en omplacerings rottis ni ska få hem? *spännande*

Faxlin
0

Detta är då en omplacerings tjej. Hon är jättefin i ansiktet. Men annars en väldigt mager tös.
Hon reagerar på alla ljud väldigt med skall och dessutom vid häftiga rörelser. Hon blir dessutom så rädd då att hon lättar en halvmeter upp i luften.
Hon är 9 månader och har noll i kondis och noll koll på läget.
Vi har en hel del jobb framför oss här hemma nu. :-)

Kan också berätta att vovvarna fungerande otroligt bra ihop. De har käkat ur samma matskål och druckit ur samma vattenskål. Så det är positivt.

Audiatur et altera pars