Iller iFokus

Iller

Etiketter: skötselbeteendeuppfostran
Läst 713 ggr
[amper]
0

Doppar ansiktet i vattenskålen.*

Min lille kille doppar huvudet i vattenskålen nästan varje gång han ska dricka, sen ser han nästan lite förvirrad ut. Vad kan detta bero på?

Primarosen
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tränar på dykning :P Många illrar gör det.. Här hemma är det bara Rufus som snorklar lite.

Banankaka320
0

Min iller gjorde det, hon var albino så jag trodde det var för hon såg dåligt och råkade gå för djupt ner i skålen xD

[amper]
0

Seriöst? Det är ju jätte gulligt! Han tycker ju inte om att bada.. Har du några tips på hur jag får honom att trivas bättre i vattnet?

JossanH
0

Dom brukar tom doppa ansiktet och blåsa bubblor med nosen ibland.. Typiskt illrar ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

TereseStromberg
0

Min Plexus gör de hela tiden, han dyker i allt som går och badar i allt, han är under vattnet länge också, som att han söker något i skålen :) haha

Med Vänlig Hälsning

TereseStromberg

http://www.tezzstromberg.n.nu/

Zandrama
0

Mina gör också det xD Ser galet roligt ut ^_^

Och gör dom ju bara ännu mer bedårande <3

//Belinda aka Zandrama

Jessica Holländare
0

Min gräver i vattnet istället så allt flyger åt alla håll och kanter!! o.O

Sophey
0

Min iller stoppar ner hela huvudet i vattenskalen dagligen, ibland bubblar han lite med nosen och sedan river han ur allt vatten ur skalen.

Han gor inte det i vattenfontaner.

Medarbetare på matlust

[Mikkiz]
0

Haha va skönt och se att det finns fler vattenskåls grävareSkrattande Och som sagt, huvudet under vattnet och blåsa massor med bubblor är super skoj här hemma ocksåSkrattande