Baby Mink leker i duschen...
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Haha, Baby Mink leker i duschen. Hon ser lite skallig ut men det är hon inte. Bara ser ut så när underullen bli blöt 
Haha så söt min tjej älskar också att komma in och duscha!
Underbart!!! 
vad mysigt! Önskar mina också tyckte om vatten :)
Ja, alldeles underbart 

Inte för att jag vill vara den som är den men överskrift och #0 tolkas nog lätt som du har en mink som husdjur vilket är olagligt i Sverige då de har andra behov än en iller samt att de inte är domesticerade, nu vet jag att du är mycket väl medveten om detta så det är bara en förtydligan för de som kanske inte vet det.
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Hihi, riktigt söt,
#5 visst bra o upplysa men kanske aningens onödigt i en bildtråd, låt oss fokusera på söta baby mink a.k.a. Mynta istället.
#0 Såå söt hon är Baby mink Mynta som givetvis är en liten iller…… Lr har du undanhållit något för mig Cilla ;)
O btw snyggt badrumsgolv!!
#5 Jag postar i ett illerforum så jag antar att folk förstår att det är en iller det handlar om.
Jag tycker att din förtydligan var onödig i den här tråden.
#6 Baby Mink tackar! :)
#7 Mja, hon kanske är en mink trots allt ;) Näe, Myntis är så mkt iller man kan vara.
Golvet? äsch, det var väl inget! 
Fick bli tvättad idag för första gången, det behövdes!

#7,8 Men dåså, då är det bara jag som är riktigt blåst;)
Läste "baby mink=minkvalp" och antog att det skulle dyka upp någon youtube video med just en mink bebis. Om jag inte känt igen dej härifrån eller illern i fråga hade jag dock troligtvis trott att det var någon som hade en mink.
Har ju aldrig hänt att vi pratat om andra mårddjur här förut.
O det är klart att hela världen, speciellt dom som inte brukar vara här regelbundet vet att det är en illervalp.
Förstår inte vad det var att haka upp sej på, det var inte direkt illa menat…..
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#9 Vilken liten studsboll :D! Helt underbar att se :D!
#11 Hon är en riktig hoppetossa som flyger fram ;)

Så otroligt sött :)
Vilken energi hon har lilla Myntis. Vart tog den lilla tussen som kom efter alla andra vägen?!
#9, Hihi, Har hon eld i rumpan ?
Vicente och Mynta skulle nog komma bra överrens de små vattendjuren ;)
Folk är här inne och förväxlar mink med iller ganska ofta. En förtydling skadar ju inte och det var ju knappast att vermonica anklagade någon. Missförstånd sker så lätt… Lite dumt om någon får för sig att ta hem en förrymd mink och ha hemma i duschen…
Sajtvärd på Iller.ifokus
måste också säga snyggt badrumsgolv! Speciellt vita "fogen"? mellan plattorna! Vi har liknande, vita 15*15 på väggen och grått på golvet. Men sjutton vad bra det gjorde sig med vitt mellan plattorna! ;)
Tillbaka till duschandet ;)
#17 Tack, vad glad jag blir! Det kändes så svårt att välja hur vi ville ha det. Men i slutändan blev det bra :) De mörka plattorna är matta också så man ser precis vems tassavtryck det är. haha
Haha ja, jag ångrar att jag hade för brått =( hade kunnat sänka taket och satt spottar eller köpt en annan blandare med duschslang. men får göra det bättre i andra badrummet! =) Dock vet jag inte vad jag ska ha för färger =/ Men skit snyggt verkligen! =)
#19 Jag har spottar ;)
Tur att ni har ett stort hus och kan fixa fler badrum :)
Vilken söt liten korv

Ja :) Dock har vi tummen i röven, men vi lär oss allt eftersom :D
#21 Tack :)
#22 :)
#9 Jösses, henne var det fart i
hur ska man någonsin hinna med i hennes tempo? förmodar dock att hon är jättetrött efter en lång lekrunda? XD
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
#13 Tack :)
#14 Haha, ja helt otroligt :)
#15 Det kan man tro, men det är så med Myntis, full rulle eller medvetslös (men enbart i mattes famn)
#16 Är han också vattentokig?
#24 Man hinner inte med helt enkelt :) men så go att pussa på när hon är trött.
Jösses så underbart!! Det ser så festligt ut när hon yr runt. :)
#25 han ligger ofta i badbaljan med hela kroppen..
Sajtvärd på Iller.ifokus
#25, Har aldrig sett en iller vara så, har du fler video och visa, detta var ju jätte roligt hihi.
#29 Det blir fart i många illrar som bli badade/tvättade. Sen är valpar ofta väldigt aktiva.
Jag postar en video till här.
#30, Hihi så skoj ! :-D
#0 Din lilla tjej är jättefin
Märker du av någon skillnad mot en hanvalp? Här hemma märks det jättemycket att det nu finns två fruntimmer i huset
Lillstrumpa är griningare än mig när hon inte får som hon vill och är dessutom långsur. Om jag inte har vardagsrumsdörren öppen kan jag få en riktigt iskall blick när jag sen öppnar börjar hon genast fara runt som en toka, kloa överallt där hon inte får och har jag varit riktigt dum börjar hon bita på mina tofflor med eller utan fötter i
. Hmmmm en hanvalp blir det för oss nästa gång 
#32, Hihihi
#32 Jag tycker att det är ganska stor skillnad. Mer iller i en komprimerad förpackning. Mynta är så smidig så hon tar sig lätt upp överallt. Jag och Myntis klickar så himla bra, jag är så stolt över henne och att jag äntligen har en liten tjej.
Idag la jag mig brevid Blight på golvet för att vila lite med honom. Då ropade jag på henne och så smög hon sig fram och la sig precis under halsen och rullade ihop sig till en liten boll. Så sov hon med mig i 1 ½ timme. Theo kom sen och klev på henne när han skulle lägga sig breve oss, och hon bara blängde på honom och på något sätt känner man igen sig ;)
Skaffa en hanvalp, det kan ni behöva efter strumpis.
Åter till Elektrofysik ;)

har ni fått flytta hem nu igen? :D
#3 Yes! 

åh, vad skönt! är det fint nu? :D
#37 Mkt fint! Kika in i bloggen vettja ;)
# 33 
Sen måste jag för säkerhetsskull skriva att vi älskar våran tjej vi är så stolta över henne hon är så snäll och duktig (så länge vi sköter oss
). Det tog längre tid för mig och Lillstrumpa att "klicka" men husse klickade hon med påengång, nu förstår vi varandra jättebra och när hon rullar i hop sig i mitt knät och gripertag i min hand eller arm och håller kvar den när hon sover då känner man sig så lycklig 
Jag har ju alltid velat haft en stor illerkille från Malin så det blir nog en sån endera året 

vad fint ni har fått det! men vart har ni hittat sängramen/lådorna?
#40 Ikea, allt står i bloggen ;)