Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 975 ggr
Luciferchild
0

Iller/Råttbur säljes omgående!

Har en stor Råttbur av modellen Furet Tower.
Har haft fyra Råttor i den.
Den är knappt ett halvår gammal så Den är väldigt fin.
Lite små gnagda kanter på vissa ställen, men det är ju inget man ser ändå när man täcker botten sen med strö.

Den har turkosa bottnar.
Med följer : tre st hörnhyllor, en blå kisslåda med lock, som även kan användas som bad eller sov hus. Två stora rör, samt en Stor vatten/mat skål och en liten om man vill ha =)

Vill bli av med den så fort som möjligt pga, platsbrist.

Vill ha minst 3000:- för den
Priset är ej prut bart då Buren kostar över 4000:- Och den är som sagt knappt ett halvår gammal.

Så antingen det priset jag säger eller högtsbjudande.

Mvh
My Roos

Med vänliga hälsningar  My

Luciferchild
0

vet att det finns billiga. Men då jag köpt den dyrt så vill jag ju inte förlora allt för mkt på det.

FerretCrow
0

#2 det får man tyvärr räkna på med det man köper idag. tror ju ingen heller vill köpa en bur för 500kr dyrare som är lite sliten.

Sophey
0

Under de 3 ar som jag gatt hos diverse djurbutiker har Furret Tower buren som FerretCrow skickade lank pa kostat runt 2600:- hela tiden i alla fall dar jag bor. Obestämd

Medarbetare på matlust

TereseStromberg
0

Här i Boden (norrbotten) så kostar buren 3000 i de djurbutiker vi har här. Jag hittade en i en grannstad som var använd ett år  som var använd till råttor så den hade bitmärken på typ ett ställe men helt fräsch endå så jag köpte den för 1500 kr. Jätte fin var den. Fick med lite mer tillbehör också än de du nämnde ovan. En del var knappt använda.

(Buren står alltid öppen, vill jag bara lägga till Glad )

Med Vänlig Hälsning

TereseStromberg

http://www.tezzstromberg.n.nu/

FerretCrow
0

#5 att det blir lite dyrare uppåt norrland är ju sant då det inte är samma efterfrågan ;)

TereseStromberg
0

#6 Ja, precis. Som tur hittade jag ju en billig så jag kunde hänga upp alla hans älskade hängmattor och tjafs som jag sytt åt honom. :)

Med Vänlig Hälsning

TereseStromberg

FerretCrow
0

#7 jo det är ju igentligen bara därför man behöver en bur hemma ;)

TereseStromberg
0

Ja, de blev så stökigt med alla grejer överallt, under stolar och bord o sånt så buren var en bra lösning, har älskar även att klättra på den. :)

Med Vänlig Hälsning

TereseStromberg

FerretCrow
0

#9 jo det förstår jag.

TS hoppas iaf du får iväg din bur ;)

Luciferchild
0

Sänker priset på buren, till 2000:-

Itchy
0

tyvärr tror jag inte att du får den såld för det priset :(

köpte min nya furet tower för 1700:- och jag tror inte att man vill betala mer för en begagnad bur än för en ny

(oavsett vad ägaren gav för den från början)

You can't spell Bitchy without Itchy

FerretCrow
0

2000kr kan den nog gå ivägför beroende på vad köparen har för pris i sina butiker ;)

Luciferchild
0

#13 precis. Tack

FerretCrow
0

#14 lägg ut den även på blocket eller liknande sidor. har du inte fått iväg den inom 2 månader kanske du måste sänka priset eller liknande

iShotTheSheriff
0

Jag har köpt båda mina Furet Towers för 1500 kronor styck begagnade.

Luciferchild
0

Buren är nu såld och tråden kan låsas

Inlägget är låst för nya kommentarer