OT - Blä för tidiga arbetare
Vaknar kl 9 av att telefonen ringer ilsket. Råkar trycka på fel knapp så det låter upptaget. Efter 5 min ringer det igen.
Då är det arbetarna som ska glasa in min balkong som kommer. Det har blivit en miss och ingen har meddelat att de ska komma idag. Suck! Det var bara att gå upp och se glad ut.
Så nu sitter jag här utan nått vettigt att göra, trött som tusan och allmänt kinkig.
Sara

Min kompis har oxå tidiga arbetare hos sig idag. Så hon är på väg hit så vi kan skriva B-uppsats. Jätteseriösa, jättedisciplin, eller så slutar det med te och tjöt om nåt helt annat….
Du kan komma hit i eftermidda å hälsa på bara för det då ;)
Hihi.. Ja, ni kan ju gå en promenad så kan jag ockupera din säng några timmar.
Sara

Ajjemän! Inga problem ;) Men då måste du dra med dina illrs oxå!

Vi har haft samma problem! Men hos oss var arbetarna så hyggliga att dom började borra i väggarna runt 6-7 på morgonen. Det gick inte alls att sova efter det.. Sen när dom borrat ett par timmar, så var klockan runt 9-10 och då slutade dom.. Men då gick det ju inte att somna om. Tack för det liksom.

De där känner jag igen… jag har tom haft en arbetare ståendes i min lägenhet då jag vaknar… Jag var nyinflyttad och allt som ska fixas och han hade gått in med huvudnyckel och jag vaknar av att han står framför min soffa där jag sover efter att ha jobbat natt. Tur man inte sover naken! Hade sagt till om att jag vill ha meddelande innan de går in eftersom jag har illrar…
Men nu ha de lärt sig min vaktmästare och hans kollegor…
Haha, förlåt mej, men…… Jag läste fel! :D
"…trött som tusan och allmänt kinky." tyckte jag det stod