Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 162 ggr
Smeagol
0

Helt Otrolig LÖRDAG!!=)

Smeagol är ju bara fantastisk.. haha=) I lördags så var det lite fest här och de kom lite folk. Och ingen blev biten av smeagool förrutom John.. suck* Jag och pojkvänen diskuterade igår varför smeagol gör på detta viset?? Ja menar han hade inte en anledning i världen att bita john som satt snäll och lungt i soffan när smeagol kom dit. Men jag har en teori om att smeagol känner att John är osäker. Även om han nu påstår att han inte är det. För senar den natten, när vi kom hem ifrån krogen. Fick jag se något jag ALDRIG någonsin sett!! Det är så att smeagol har en ärke fiende!! Han heter Simon. Han och smeagol har ALDRIG gått ihopp. Man ser riktigt mördar-blicken i smeagols ögon när Simon är i närheten. Ialf så satte sig simon i soffan och smeagol kom dit och simon kunde klappa smeagol!! helt otroligt!! sedan la sig smigge brevd honom och kurade ihop sig=)

Grejen som jag tror det beror på var att simon var full och alltså ej rädd för smeagol!! Det var lika med hans tjej, hon är oxså rädd för smeagol men när hon var full gick hon runt och bar på smeagol.

Det måste ju vara därför smeagol biter eftersom han känner om folk är rädda eller inte!!

Får väll börja med att servera öl här så fort en gäst kommer eller?? Några andra bra ideer?? haa=)

JossanH
0

hehe, samma sak är det här hehe. Mamma blev "kompis" med Dexter efter att vi haft dom över på middag och druckigt endel vin. då tog modet över och hon vågade bära på honom och efter det så funkar dom bra ihop!! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Smeagol
0

#1 hahah=) ja min morsa blev oxså vän med smeagol när hon var här och hälsade på föförsta gången. Och efter ett par bärs så satt dem och gosade tillsammans=) och när jag och pojkvännne var iväg på en hockymatch så hade mamma till och med hunnit att tvångsbada stackars smeagol=(. Men efter den gången var vi hemma hos mamma och hälsade på  men då bet smeagol henne hux flux rätt i benet!! Och då blev hon livrädd efter det. Så nu är han ingen poppis nå mer…=(

AlbaStiffler
0

*skrattar åt meningen i första inlägget*

…"och ingen blev biten av smeagol utom john" Lät som en Alla barnen-historia, eller hur… Alla barnen leker med smeagol, utom john…ehhh, kan inte hitta något rim där, men… :-(

Smeagol
0

#3 hahah. så sant så sant.