4 vildbasare söker egna hem
På grund av olika anledningar så finns det 2 hanar och 2 honor kvar som letar efter egna hem. Dom är födda i april så dom är nu inne i sin slyngelålder men men lyssnar gansks bra på nej och aj. Relativt träffsäkra på lådan men lite jobb återstår, har varit ute på promenad i koppel och det fungerar bra. Dom är chipmärkta och vetbesiktade pris 2500 kr endast till sällskap.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Dashing Dandelion mörkt viltfärgad hane, en självsäker herre som kan vara hur go som helst men testar gärna nya personer ganska tufft. Han behäver en illervan ägare som är konsekvent i sin uppfostran. Annars så är han duktig på att gå i koppel och älskar att busa med kattvippor.
Dashing Dreamer mörkt viltfärgad hane, mycket mjukare i temperamentet än sin bror. En pigg och allert kille som gärna ligger i famnen och myser ett tag. Lyssnar också ganska bra på nej och aj.
Dashing Dawn viltfärgad hona, en energisk liten dam som alltid vill ha uppmärksamhet och klättrar gärna upp på en för att få det. Hon har mycket personlighet och när energin är slut för stunden så är hon en riktig mysunge.
Dashing Daffodil mörkt viltfärgad hona, hon är också en energisk tjej som är nyfiken och framåt. Tycker om att springa i rör och reta mamma och mormor.
jättesöta! hoppas dom får egna bra hem snart!
Jag tror att Dawn är den tjej jag totalt föll för? Så underbart söt, så fin och mkt energi. Enormt söt som bebis också. :)
# 6 Dawn är supersöt har just visat bilden för min sambo han muttrar lite om att vi minsan inte kan ha tre…………….Ja vi får väl se hur det blir med det 
#6 Jo men visst är det den lilla tjejen du fastnade för, hon är speciell och till vardags kallar jag henne Busan.
#7 Men en liten tjej tar inte så stor plats, du får bearbeta sambon lite till.
finns illrarna kvar? 
#9 Dawn och Dandelion finns kvar.
honan hade en vacker tecknad på sig!
hej hej undrar vart du bor för någon stans?
#12 Almunge c:a 3 mil utanför Uppsala eller Arlanda beroende på vilket håll man kommer ifrån.
Jag är så nöjd så nöjd med min lilla Aura, hon är helt underbar, bits aldrig och är så enormt kelig! Dock är hon lite väl kaxig mot min äldre hona Lilith som hela tiden försöker visa sig som alfahonan, även om Aura är mycket större och klår henne lätt xD
okey de va lite för långt att åka tyvär
eller klarar dem en sådan tåg resa?
mvh john

Har du en ordentligt trasnportbur, mat och vatten och låter illern komma ut och sträcka på sig emellanåt funkar det.
Jag har åkt längre sträcker än så för att hämta iller. Brukar gå hur bra som helst.

Har du en ordentligt trasnportbur, mat och vatten och låter illern komma ut och sträcka på sig emellanåt funkar det.
Jag har åkt längre sträcker än så för att hämta iller. Brukar gå hur bra som helst.
#16 brukar åka med våra två illrar ca 120mil 2/3 gånger om året med tåg och det fungerar bra bara dom får komma ut och sträcka på sig en stund, själv brukar vi ta ut våra i kopplet när vi har haft byte av tåg och det har varit en stund imellan
okey låter bra de ska prata lite med min sambo å se vad hon säger om att åka
mvh john
Men jisses vad söt Dawn är! Sitter här hemma och blir helt sjuk ju! =)