Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 974 ggr
Kebab-Eme
0

Kanske skaffa iller..?

Hej!
Nu har jag fuderat länge på att kanske skaffa en iller i framtiden (När jag har flyttat hemifrån och det är ett tag).
Men det är lite si och så med det.
Så då undrar jag om det finns någon iller ägare runt örebro trakten som man kanske skulle kunna besöka och lära sig lite mer om iller mer i ''riktiga'' världen och inte bara läsa om det.
För även om man kanske vet det mest om en iller så kanske man inte vet hur man ska hantera det när det väl kommer att man ska skaffa en iller. Alla kanske inte är så men jag är lite så :P

Vet inte om det blev rätt grupp men det får gå ändå :P

Tack på förhand :)

KöttbulleKorv

VeronicaKahlbäck
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det finns ett helt gäng i den trakten som mer än gärna visar upp sina odjur, dom kommer nog dyka upp i tråden:)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Kebab-Eme
0

Va bra då väntar jag tills dom kommer upp :D

KöttbulleKorv

Kebab-Eme
0

*Putt*

KöttbulleKorv

VeronicaKahlbäck
0

Örebroarna verkar vara på semester! Du är välkommen till Norrköping annars?

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Kebab-Eme
0

Brukar åka till borensberg utanför linköping lite då och då nu i sommar men kan tyvärr inte ta mig till norrköping :/ Men det skulle vart kul :)

KöttbulleKorv

[Mikkiz]
0

Jag och min sambo bor i Örebro med våra två illrar (även hund och katt). Så om vi hittar en tid som passar så kan ni komma hit o träffa våra små pälsmonster :)

LisenN
0

Vi finns 6 mil norr om Örebro och har 3 illrar (2 1-åringar och en valp), bara ni kommer hit å blir bitna om ni har vägarna förbi ;)

LisenN sajtvärd på Nära föräldraskap ifokus

Kebab-Eme
0

Wiee! :D Då får jag höra av mig när jag har börjat blivit frisk :D

KöttbulleKorv