Imorgon ska jag hämta lilla Blunda!
Oj vad fort det gick, skickade ett mail till en tjej på blocket som sålde illervalpar. Hon ringde mig ca 30minuter senare och ville att jag skulle komma och hämta valpen imorgon i Enköping. Gissa om jag och Nina blev glada? Vi vill ju ha en kompis till Melker. Hon ska få heta Blunda. Lägger upp bilder på sötnosen imorgon.
Vad kukl att melker får en kompis. =) Hoppas de kommer överense på en gång. =))
Fint namn ni har valt.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Vad kul! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Grattis vad roligt för er.
Hur gammal var hon?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
hon var leveransklar vid påsk. så jag vet inte exakt men gissar på runt 10-12 veckor?
hmm det kan inte vara samma kull som nån annan köpte valp ifrån härinne? Vid påsk var de väl 7 veckor? så ja…nästan 10 veckor nu då ;)
ja det kanske det är :) hittade henne på blocket iallafall. http://www.blocket.se/vi/11387645.htm?ca=11_s
konstiga är att på annonsen står det att hon bor i uppsala, men till mig sa hon enköping :/
hahaha det ligger väl rätt nära?

vad mysigt:)

åhh, va roligt!! grattis :) lycka till :) ja måste komma o kolla på henne någon dag :)
suck..nu blir ju jag valpsjuk här….grattis!

Grattis :o))…o avis så klart ;o)
vet någon andra som hämtade valpar därifrån? kommer nog ha lite problem att hitta då hon bor ute på landet. och hon vägrar möta mig vid stationen. ska försöka hitta :/

jag tror att fridafredrik köpte Wilma därifrån :)
Hoppas att hon kan ge dig en bra vägbeskrivning i alla fall. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Hojta till ifall du vill ha vägbeskrivning eller guidning via telefon!! Jag är Enköpingsbo ju. Ni får jättegärna dyka förbi här innan ni hämtar henne och fika.
Det är väl hon som bor utanför Enköping har jag för mig.
Nettan: Har du bil?
# 16 Hur blir det med valpen utan ett bakben då? Ska ni ha den oxå?
Sara
#18 nej vi ska hämta en annan valp imorgon, så det blir nog inga fler på ett tag.
någon som bor i närheten av enköping som har bil och vill skjutsa mig för en slant? skicka isåfall ett pm eller skriv på msn 880720@gmail.com SKULLE VARA TILL STOR HJÄLP!

#5 Dom blir 9 veckor på söndag, är alltså 8½ vecka nu.. För övrigt så ska vi nog köpa en till valp från den kullen, om allt går som det ska =)

Kul kul kul! :)
Jag var där och kollade på illervalp hos henne och det var runt påsk och då var dom 7 vekor gammla och hon bor för hummelsta om man kommer från västerås hållet och efter om man kommar från stockholm.
Nu e jag nyfiken! hur har det gått? har ni fått hem nån valpis?

jag vet.. jag vet.. jag vet.. 
fyyy på dig nettan! nu är du där igen å gör mig ännu mera nyfiken ju!

Berätta då nettan!

nähä Sarae.. oj då, det var ju absolut inte min mening..
mohahahahahahahha
hrm..tror allt att jag får komma å ta dig i örat! (å sno en turbo)

oj vad rädd jag är.. när du ser Turbo glömmer du bort att ta mig i örat 

Jag kastar Nettan till sjöss när hon kommer hit så passar du sarae att fara till enköping och sno illrarna Petri lär inte var aallt för svår att deala med..

oo vilken sötis ! =)

GRATTIS !!!!!! och, åhh, va söt hon är :) å va fort det gick :)
söööööötis :)

Grattis till sötnosen. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
TAACK :D fast bitas kan hon haha. Men det ska det bli ändring på.
Grattis, fin tös…..