Zingo på besök i Gråbo
Tog med Zingo upp till mina föräldrar, och han är så nöjd så. Finns en stooor tomt (både vanlig gräsmatta med högt och lågt gräs och barrskogsdunge). Har tyvärr inga kort från baksidan, men kort på min systerson som älskar djur.
Först ut direkt när jag kom dit - han skulle ha kopplet och lyfta upp Zingo.
_No way! Yes way!
"Åh, det där skulle jag aldrig våga!!" sa min syster.
Och javisst är det en väldigt smickrande bild på mig 
_No way! Yes way!
Och sist en liten bild på mötet med gammelkatten. Den av de tre katterna som faktiskt stannade kvar för att nosa på honom.
_No way! Yes way!
Han ser ut att må finfint. =)
Sara

Oj vad långhårig du blivit, sist jag såg dig (ok enda gången) så var du nästan snaggad ju!
Zingo verkar ha det kanon.
#5 Fast det var väl typ 2 år sen? Eller var det ett år sen. Hmm. Har ingen bra koll på tid och rum nu för tiden.
Och Zingo skrämde livet ur mig för ett par dagar sen! Hade honom ute i trädgården och han nosade runt längsmed poolkanten. Något måste ha skrämt honom, för han backade in, och innan jag hann ta tag i honom krängde han sig ur selen och försvann in under poolen! Som tur var håller min far på att fixa med pumpen, så det fanns en öppning stor nog för mig att åla in i. Ropade på min far, att han skulle komma och hålla vakt längsmed sidorna. Såg Zingo smita in bakom en brädvägg och tänkte "bra, då är han där". Trodde jag - men det visade sig vara en öppning till en yta på kanske 2x2 meter under huset, och någon halvmeter högt ungefär. Ropade igen på min far att han skulle hämta en ficklampa och någon leksak. Innan han hann ut hade dock Zingo kommit inom en armslängds avstånd och jag ålade ut med honom igen.
Det hela tog väl inte mer än några minuter, men det kändes som om det tog timmar. Kan säga att Zingo inte har fått gå i närheten av poolen sen dess.
_No way! Yes way!

#6 Haha jodå det är nog två år sen men ändå=p