Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 2532 ggr
Gottfridsson
0

illrar kvar, födda i våras.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har några valpar (honor och hane) som föddes i våras kvar, som ännu söker hem. Alla är viltfärgade och sociala. Priset diskuteras med respektive köpare.

Dom kommer att testa nya ägare, för att hitta sin plats i flocken. Så den som är intresserad, måste vara beredd att ge illern den tid det tar att uppfostra den efter familjens regler.

Är du intresserad och beredd att ge illern den tiden, så hör av dig till mig via mail ammi.gottfridsson@gmail.com

Hälsningar

Ammi

bild: rått ägg är roligt :-)

[Mikkiz]
0

Vart finns dom?

Gottfridsson
0

Dom finns på Gotland, men kan levereras till fastlandet.

[Mikkiz]
0

Finns det nån stor lurvig pojke som skulle va bra till en nybörjare? :)

Gottfridsson
0

En stor kille finns Glad om han är lurvig beror på vad man menar, men gosig är han.

Det är han som klättrar på ryggen på en av de andra Skrattande

[Mikkiz]
0

Hjärtat bara smääälter, vilka goingar!Kyss

Har PM:at dig.Glad

Bogey
0

#5 Vår Bogey kommer från Gottfridsson. En lugn och go pojk från hennes kull 2008. Visst har han testat, och det händer fortfarande nån gång ibland att han testar de i familjen som hanterar honom minst.

Bogey var vår första iller och det har varit hanterbarhanterbart även för nybörjare. Glad Vi fick honom när han var 10veckor och det jobbigaste med honom var toaträningen, men med tålamod och en hel del mutor är han nu jätteduktig på lådan.

Naturligtvis är det individer vi pratar om så de i årets kull kan både vara gosigare eller mer egensinniga än vår Bogey, men årets killar lär vara gosiga har jag hört.

Jag/vi kan rekommendera Gottfridsson. Kanonbra stöd om det är problem eller man är orolig över nått.

Gottfridsson
0

#6 Tackar så mycket Skrattande och ge Bogey en puss från mig.

mamma Pyret hälsar, tillsammans med resten av gänget.

[Mikkiz]
0

#6 Tack:) Vi får se hur de blir inom en snar framtid:)

evelinahornqvist
0

Åh, han den där stora killen är ju bra charmig! Vi pratar om att skaffa en till här hemma minsann. Världens bästa hem! Om inte uppfödare har något emot att låta oss skämma bort dom lite? För här hemma är det ljuva livet för alla små. :)

Priser?

UlrikaD
0

Står i inlägget att man ska höra av sig via mail ifall man är intresserad.Skrattande

TereseStromberg
0

Finns någon kvar? :)

Med Vänlig Hälsning

TereseStromberg

http://www.tezzstromberg.n.nu/

Hayley
0

#11 maila gottfridsson, är inte säker på hur ofta hon är här inne. =)

Bogey
0

#11 Jo, om jag inte minns fel så tror jag att hon har nån fjolårsvalp kvar. Så skicka ett mejl och hör dig för. Hon är en kanonuppfödare om du frågar mig men det kan du läsa mer om i mitt inlägg #6 ovan.

TereseStromberg
0

Nu var här mailat, nu är det den där väntan på svar :)

Med Vänlig Hälsning

TereseStromberg

http://www.tezzstromberg.n.nu/

razerman
0

jag blev lite sugen jag med på köp en iller bor i jöänköping har en bit att åka då :(

TottsiGirl
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Att man får en bit att åka är något man för det mesta får räkna med när man ska skaffa sig en liten iller. Det viktiga tycker jag är att man väljer en uppfödare som känns rätt och som motsvarar alla dina krav och INTE tänker på avståndet. Bättre att göra en längre resa för att få hem en illervän som fått den start i livet du vill att den ska ja fått och kommer från en seriös uppfödare än att välja den illern som finns närmast.

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Pluraz
0

Någon kvaR? :D

Hayley
0

#17 har du läst första inlägget? maila vid intresse =) hon är inte ute på iFokus så ofta.

[jennyrapp]
0

Jag har en kille från 2010 från gottfridsson och ja han är helt DUNDERmysig!Glad

stjaartis
0

Hej, jag undrar om du har någon liten iller kvar? :)

Mvh Matilda

Gottfridsson
0

Inga valpar från 2010 finns kvar och jag har inga kullar i år.

Ammi Gottfridsson