Var hitta vitalin?
Amhs iller torget har strul med leverantören på vitalin. Finns det fler smidiga håll man kan få tag på fodret?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag är ägare till Hungry Ferrets och har precis samma strul tyvärr :(
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
#1 varit och kikat där med. En kompis köper från din sida och delar med mig. Men nu börjar mitt foder sina :-/
Antar att det inte är något nytt på fronten?. inge lösning med leverantören i sikte?
Får ingen kontakt alls med leverantören i dagsläget :(..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
I brist på Vitalin kan man ev. ta Carnia Lynx eller Orijen Cat. Vi fördrar i det fallet Carnia då våra blev väldigt lösa i magen av Orijen och då inte bara under inkörningsperioden.
Amhs har väl även Orijen utöver Vitalin, annars finns båda fodren hos Foderbilen.
Ett annat hyfsat illerfoder är väl annars Totally ferret som du kan hitta hos Ferretplanet.se eller teba.se
Jag själv kör här hemma med en ny foder som heter wild cat etosha och det sägs att det är bästa fodret som finns nu - helt utan spannmål, 80 % animalistiska protein. Mina illrar mår mycket bra av den och har fina fasta små bajs :) länken till fodret: Wild Cat. Finns också Cheetah och Karoo.
Välkommen till ferretplanet.se :)
Jo wild märket är bra. Kör till hundarna till och från. Kanske ska köra på till iller med.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Är inte Wild kattfoder baserat på röd fisk?
TEBA.se har Totally Ferret som är ett bra foder.
#7 vet inte. Har inte läst innehållsförteckingen ännu.

Hoppas verkligen att strulet med Vitalin löser sig. Har ingen som helst lust att byta foder. Allt annat är också otroligt mycket dyrare än Vitalin.
Håller med om det. Min ille har mått bra på vitalin och jag har nästan alltid kört på det eller totaly ferret. Men tycker vitalin har varit bättre än Tf.