4-årig hane söker nytt hem
4-årig standard hane som heter Czarek letar efter nytt hem pga tidsbrist och en liten bebis hemma. Czarek är en frisk och glad okastrerad pojke. Räddad från päls-farm när han var 1 år gammal. Med sina nuvarande ägare bor han 3 år. Förra året blev han opererad pga hårbollar i tarmen men återhämtade sig efter operationen och har inga besvärligheter med hälsa. Vaccinerad och chippad.
Nuvarande ägare önskar att Czarek flyttar till ett hem med illerväna , helst med andra illrar så att han får lite sällskap.
Kontakt till ägare angående Czarek : ring Karol 0760272309 eller skriv mail: EWAMROZEK@interia.eu.
Czarek befinner sig i Stockholm.
Bilder på Czarek kommer troligen imorgon eller intresserade kan fråga om bilder i ett e-mail direkt till ägare.
Välkommen till ferretplanet.se :)
Czarek letar efter nya ägare som ska älska honom och ge honom den tid han behöver

Kommer han från Lennart i sjöbo?
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida
Nej, det gör han inte, han kommer inte från Sverige utan kom med sina ägare från utlandet.
aww han är så söt 

#4 Lennart som säljer valpar på blocket? E han en pälsfarm?

Fast det kanske va nån annan annons jag har tänkt på. Men visst har det funnits annonser om iller från sjöbo på blocket? Varför annonsera ut valpar om man ska tillverka päls?
han såg ju o vara en urmysig och go liten grabb det där :)

Nä, Lennart har inte pälsfarm. Men många som tar från farm har en tendens att kalla det pälsfarm och "rädda" bara för att rättfaldiga det faktum att de kommer från en farmare. Bara undrade eftersom han är väldigt lik den typiska farmarillern.
"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida