Valp säljes - Midnattssolens Frysa
Lilla söta Frysa söker ett eget hem. Tjejen som skulle bli Frysas matte visade sig vara allergisk så nu letar Frysa ett annat hem. Hon är 10 veckor gammal och kan flytta omgående.
Vår uppfödning finns i Solna (Stockholm). Om du bor längre norrut kan det kanske vara intressant att veta att vi ska uppåt på semestern. I mitten av nästa vecka kommer vi åka uppåt i landet längst östkusten så det är möjligt för oss att leverera henne upp till Skellefteå, eller på vägen dit. Den 24 juli kommer vi åka ännu högre upp, så då kan vi leverera henne till Haparanda, eller på vägen dit.
Vill du veta mer om Frysa eller om oss så är du välkommen att gå in på vår hemsida www.midnattssolensuppfodning.se eller skicka ett mail till oss info@midnattssolensuppfodning.se.

så vacker. och jag ser inte i er text att ni ska åka norrrut*visslar*
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Shit vad söt
Här en "man" i sina bästa år.
Mitt företagande har jag på www.petoutlet.se
Är nu medarbetare på www.foretagande.ifokus.se
Vad är det för teckning på henne?
står dock inte mkt om hur du säljer valparna och så på hemsidan?
Hon är viltfärgad, ingen teckning.
Har du hittat hit http://www.midnattssolensuppfodning.se/kopavalp.htm?
Om det är något annat du undrar som du inte hittar där så är du välkommen att återkomma.
#9 Man ser det man vill se ;)
#10 Roligt att du också tycker det!

#13 jo man gör ju de, men det man vill går ju inte alltid att få heller =(
Hihi, så bedårande vacker!!
Ska INTE ha en hona till! Men hon var bedårande söt
.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
#15 Tack!
#16 Är det riktigt säkert? ;)
#17 Det är helt säkert att hon bedårande söt. Hade hon varit av det andra könet och angora, så hade det varit en helt annan sak
.
#8 Synd att man inte har möjligheten förens man flyttat hemifrån :( Hon är ju så vacker precis som sina syskon!
#18 Känns som att någon smider planer på att kidnappa hennes syskon Mörke? 
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
#19 Han ligger nog mer i riskzonen då han är av rätt kön mm. Men jag tror inte jag kan övertala varken Jörgen eller Jessica så det får bli operation kidnappning Mörke
. Så se upp och håll i honom vid nästa utställning……….
#19 Jo det är synd, men så brukar det ju ofta vara när man bor hemma. :(
#20 Haha, ja vi får hålla koll på honom vid nästa utställning. Du är inte den enda som har pratat om kidnappning av honom ;)
nej meeen vad sööt hon är :)
hahaahha #21 ska ni på classic ferret? :D då kanske jag lyckas att träffa den där berömda lill kille (om jag får plats i kön till honom :) )
Välkommen till ferretplanet.se :)
Hur söt får man bli! :)
Vi hämtade lilla frysa idag, hon är väldigt söt, men gud vilken fart när vi kom hem, hon hitta direkt håler och komma in i:p
Nu e det bara att köra stenhårt på låd och bitträningen:)

#24 Grattis! Hoppas det funkar med allergin nu då.
Bilder vill vi se sen också såklart.
#25 tack, absolut bilder kommer! Och jag känner inte av allergin det minsta, jag brukar känna av det snabbt.
#24 ni bodde i Eskilstuna va? :O Finns det kanske möjlighet att få komma & träffa henne?
Har själv haft en iller men blev illa tvungen att omplacera honom till UlrikaD pågrund av personliga omständigheter :/ Saknar honom som sjutton

#26 Vad säger Frysa om kotten? (Hörde av Jörgen o Jessica att ni hade kotte)
#26 Grattis till lilla Frysa :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#27 Absolut kan du få komma och hälsa på:)
#28 vi har provat och sätta ihop henne med kotten för första gången idag, men då sprang hon fram och rev igelkotten över ryggen för fullt, så vet inte hur vi ska få det och funka.:(
#29 tack :) det är en väldigt söt tjej med lugna mysiga stunder och busiga bitiga stunder:p
#30 vart i Eskilstuna bor ni nånstans? :)
#31 vi bor på krongatan vid tunavallen:)
#32 kanske finns möjlighet nästa vecka? har nämligen sommarlov & ingenting planerat måndag-fredag 
Ja det skulle kunna gå, eller helgen vore ännu bättre då jag jobbar i sthlm hela veckan
Ja som ni redan har sett här i tråden så har Frysa flyttat till Fredde016 :)
#34 Helgen skulle kunna funka :) fick vet att jag är fri fram till måndag nästa vecka..
Okej det låter skönt:) det är bara o höra av dig så löser vi något
Fredde016.. Pågrund av att jag dragit till stockholm så får vi fixa illergoset någon annan dag