Mor och far hälsar till valparna 2006.
Så tufft!
Sara

Vilka sötnosar du har där. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
åh va fina kort! de är ju för söta ;)

#9 Nog är dom underbara allt och så mysiga tillsammans.
Oj så stor "min" lilla flicka har blivit! Vilken mysis :-) Ska hälsa på hennes bröderna i Stockholm den 24e (kameran ska vara med).
Ha det bra, pussar till Aiia. /Ammi

#10, jo hon chockar till och med oss när man tittar på gamla bilder, hon har ju faktiskt hunnit bli stor! :)
vi ser fram emot att få se lite bilder på bröderna sen ammi :)
#11 Kan nog erkänna att jag oxå är nyfiken på att se killarna. Ägaren säger att dom är "stora som hus".
Har du någon "färsk" vikt på Aiia? *nyfiken*
/Ammi

#12, japp, en rykande färsk vikt som jag kollade för några minuter sen :P hon väger 809 gram nu.. lilla plutten :)
#13 Alldeles lagom för en figur på en fin dam :-)
/Ammi

#14, Aiia säger att hon håller med, det är viktigt att tänka på figuren - särskilt nu inför sommaren, det gäller att komma i bikinin, säger hon :P
#13 Dämen väger mer än mamma, men pappa slår hon som tur är inte :-) för då hade hon inte kommit i bikinin.
Pyret 798 gram och Tjelvar 1484 gram. Vägde dom vid 20.oo tiden.
Ha det bra hälsar Pyret, Tjelvar och jag, till Aiia och er, samt till Rudvi och Vitastjerna med ägare.
/Ammi
Rudvi beundrar sina "fotomodellsföräldrar". Kommer jag också att bli så fin när jag blir riktigt stor? undrar hon. Hihi! ;)
Alla här säger hej!
#17 Pyret och Tjelvar tackar. Dom tyckte tösen redan var finare, när ni var hit sist :-) Har du någon vikt på Rudvi?
Tänker ta vågen med mig till fastlandet och ställa grabbarna på, när jag besöker dom. Givetvis är även kameran med :-)
Ha det bra, Ammi