Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 395 ggr
Faxlin
0

Att vara medlem hos iller

Att vara medlem hos Iller iFokus innebär en mycket trevlig och givande samvaro. Här förs diskussioner om det mesta mellan himmel och jord som rör våra favorithusdjur - Illern. Men även andra djurrelaterade frågor dryftas. Och emellanåt helt andra intressanta saker också…:)

Som värd för Iller iFokus hoppas jag att du vill vara en aktiv medlem samt att du kommer ihåg att visa din uppskattning genom att lägga till Iller bland Dina favoriter.

När du ser att Iller ligger bland "Mina sajter" så blir du automatiskt medlem. Med ditt medlemsskap ser vi på Iller iFokus hur många som uppskattar sajten. 

Själv kan du se vilka som delar ditt intresse genom att kika in under fliken Medlemmar. Har du några speciella favoriter bland medlemmarna, kan du även lägga in dessa som Mina favoriter så ser du när de är inloggade.

Under året kommer förändringar att ske på Iller, förändringar som endast kommer att vara tillgängliga för medlemmar. Så se till att inte missa någonting genom att lägga till Iller som din favoritsajt!

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Puttar upp denna en sväng. Då vi har fått in en del nya här. hihi

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Ja, det är roligt att det ännu fler hittat hit! Det får gärna bli ännu fler Flört och det är kul när nya hojtar till att dom kommit.

Faxlin
0

Jag tycker det vore roligt om fler skrev saker på deras personliga sida också. Så tråkigt när man inte kan säta ansikten på folk. Så en bild på alla vore också skoj. hihi

Audiatur et altera pars

sofie
0

Vi har "uppdaterat" våran personliga sida lite. Och bilder på oss finns i fotoalbumet Glad

Faxlin
0

Oh, vad roligt. Var ju tvungen att kasta mig in på eran sida och kika. sååå söta illrisar. hihi

Audiatur et altera pars

sofie
0

Hihiihi tack Glad