Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 1190 ggr
[HannahoHenrik]
0

Illerträff i Örebro 3 juli -INSTÄLLD!!!!

Hej,

Nu har jag efter mycket övervägande bestämt datum. Träffen blir söndagen den 3e juli.

Vill helst ha anmälningar om inte alt för länge. Beroende på hur många som kommer, så jag vet var vi ska vara hus eller park. Tyvärr då jag ev kommer låna mina föräldrars trädgård för detta så måste jag ha anmälningar, så man kan tyvärr inte dyka upp oanmäld, då jag vill ha koll på antalet deltagare. Hellre att man anmäler sig men sen inte kan än tvärtom.

Är det någon örebroare som kan tänka sig hjälpa till att ordna denna träff skulle det uppskattas väldigt mycket. PMa gärna mig så får ni mitt nummer så får vi höras mer.

Tänkte att det skulle bli lite tipspromenad, grillning o kubb eller andra sommar aktiviteter, beroende på antal deltagare och vad folket vill.

Vill någon shop komma vore det skoj, skulle uppskattas ett litet pris till tipspromenad vinnaren, om någon känner sig manad att sponsra. Annars löser jag det.

Träffen kommer hållas till i södra centrala delarna av Örebro vägbeskrivning kommer.

3 Juli är det alltså som gäller. Hör gärna av er i godtid.

[HannahoHenrik]
0

Kanske onödigt att starta en helt ny tråd, men den andra blev så lång, o så veligt med datum.

kredka
0

vi får kolla datum om sambon ska jobba eller blir ledig om han är ledig så kommer vi gärna. Oberoende på om vi kommer eller ej kan vi tänka oss att sponsra ett pris för vinnare :)

Välkommen till ferretplanet.se :)

Madde
0

Jag kommer tyvärr inte kunna medverka då jag själv fyller 30 men hoppas självklart att alla andra får det trevligt.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ceciliaolucifer
0

Hon skriver i bästa hannahs tråd att hon kommer Flört

becka89
0

kan ju skriva att vi kanske kommer, blir isåfall jag och sambon med odjuren, men är inte 100% då sambon jobbar dagen efter kl 5 på morgonen så han brukar vara ganska trött för att köra bil.

[HannahoHenrik]
0

#2 Ja, det låter mycket bra

#3 Mm synd, skulle gärna bytt till lördagen om det skulle funkat bättre.  Du får ha en kalas bra födelsedag

#4 wiiiii :D

#5 Ja vore väldigt skoj om ni kunde, ju fler ju roligare

Jeeessiicaa
0

Jag kanske kommer :) Förhoppningsvis iallafall men som det ser ut nu så ska det iallafall gå bra :)

sofie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag kommer, men flickorna kommer få vara kvar hemma :) Finns ju så många andra att gosa med

Jeeessiicaa
0

Om det nu skulle vara någon på träffen som är intresserad av smycken så får ni jätte gärna säga till så kanske jag kan ta med mig mina kreationer :)

[HannahoHenrik]
0

Roligt att flera kan och vill komma

Sofie utan illrar blir jätte bra det med :)

#9 vad rä det för smycken du gör? har du någon hemsdia så man kan få se?

Jeeessiicaa
0

#10 det är lite varierande, halsband armband mm :) har en hemsida men har inte uppdaterat den på ett tag då jag håller på och tillverkar en mängd smycken för att stå på en marknad och sälja :) men det går ju iallafall att kolla vad det är för slags smycken :) Jessicassmycken.n.nu :)

[HannahoHenrik]
0

Jätte fina, duktig du är! O såna bra priser!

Jeeessiicaa
0

Tack :) har blivit påhoppad flera gånger för att folk tycker att det är för billigt xD

[HannahoHenrik]
0

jaa de är väldigt billiga, men för oss som kanske vill köpa är det ju bra ;)

Jeeessiicaa
0

Haha Jo exakt det är ju prefekt ;) men om ni skulle vara intresserade så skulle jag kunna ta med allt om det blir så att vi kommer :) för ska stå och sälja på en mmarknad dagen innan träffen så då är ju allt ihop plockat och så redan :)

[HannahoHenrik]
0

Sounds good, kan absolut tänka mgi köpa

Jeeessiicaa
0

Då tar jag med mig det om det blir så att vi kommer :)

amhsillertorg
0

Som det ser ut nu så kommer AMHS Illertorg med butiken. Kan det vara något? Ska kolla i gömmorna om det finns något att sponsra med.

Det blir två personer utan iller.

[HannahoHenrik]
0

#18 Ja det kan absolut vara något, skulle vara super kul!!

Johan-Lindh
0

Jag kommer troligen med båda grabbarna.Inte 100 ännu men det är     90% säkert men jag behöver en vägbeskrivning.Tungan uteJohan

Itchy
0

är vi som inte har illrar oxo välkomna ???
(jag kan bidra med foton av kalaset ist)

You can't spell Bitchy without Itchy

[HannahoHenrik]
0

Tyvärr måste jag medela att träffen blir inställd. Mina illrar har skabb(igen)! Och denna gång ska det göras 2 behandlingar på en gång då de tydligen vägrade dö förra gången. Sen väntar jag på provresultat för att se om 2 av mina illrar ev har nån magparasit el liknande. Så träffen måste tyvärr ställas in, får se om det kanske blir framskjutet bara, inget är bestämt. Men just nu härjar skabben här iallafallSkrikandes. Så för tillfället är den inställdRynkar på näsan

#21 ja, nu blir den ju tyvärr inställd, men annars hade de som inte har illrar självklart varit välkomna, the more the merrier Glad

[HannahoHenrik]
0

Puttar upp så ingen har missat att träffen blir inställd denna gång

amhsillertorg
0

#23 Här ser du en som har missat att träffen blivit inställd Skäms. Vilken tur att jag läste igenom tråden i jakten på vart vi skulle vara.

Hoppas dina illrar mår bättre nu.

Madde
0

Jag lägger in i rubriken att träffen är inställd.

Mvh Madde // Medarbetare.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[HannahoHenrik]
0

Ja gör det, tackar!