Barnen på sommarbete!
För en vecka sedan flyttade vi alla upp till landet, så barnen har nu boat in sig i sina utegårdar! Än så länge verkar de trivas bra. De gör sitt bästa för att förstöra precis allt jag ordnat, gräva upp varenda grästuva och plantera om varenda blomma.. de har redan byggt tunnelsystem under träden och stubbarna jag släpat in och verkar ha det ganska bra helt enkelt!
Planen är att luktärtor och murgöna ska täcka kortsidan… men det lär väl ta ett par år…
Àmor försöker gång på gång övertyga mig om att jag visst får plats bredvid honom….

Avis :) Vill också ha en stor utegård :)
golf.ifokus.se
och tycker jag ska lägga ner kameran och se till att servera lite käk istället!
Tur att han har en alldeles egen matgömma under en trädrot… annars hade han enligt egen utsago svultit ihjäl för länge sen!

Härliga bilder!! Var är våran utegård då????
Mata Avanti nu, ge honom en oxe eller nåt så han är nöjd i en kvart.
#13 äh här blir det valross! Tur att man bor på en ö… det flyter ju alltid iland lite smått och gott ;) (ok… kanske inte så lämpligt längre med tanke på helgens fynd :s)

#14 Kanske någonting som blir svårt att fortsätta utfodra dem med i Skara.
#15 man kan ju hoppas iaf! 

Vad hittades i helgen då?
golf.ifokus.se
nääääw vad roligt de har …man blir småsugen för att flytta till landet och ha ett hus med trädgård för att göra en sådan lyxvilla till pälsar :)
Välkommen till ferretplanet.se :)
Oh så fint de har det, Razz säger att han ångrar lite att han flyttade när han kunde bott i ett sånt chateau. Super nice vekrligen!
SHit vilken grov nacke Avanti har, huvudet ser ju nästan litet ut och jag vet att han inte har litet huvud!

Ja, nej, usch. Mata dem inte med sånt :)
golf.ifokus.se
#10 Beviset för arvbarheten hos vissa trädgårdsverktyg 
Paulina
Wow! Kanon fint! Dom ska skatta sig lyckliga! 
Smått avis nu ja! Vill ut på landet och kunna göra gård jag med. Men vi hittar aldrig något som duger åt oss ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Har ju sett gårdarna irl, dom är verkligen stooora och fiiiina! :D
Mina barn vill att tant sara kommer ner och bygger deras!!
Hälsningar Malin

Så fint du fått det, där kommer dom stormtrivas i sommar! Har äääntligen fått tillåtelse att bygga utegård vid sommarhuset.
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Säger som ja sagt innan ja vill oxå vara iller i din utegård, ja kan säkert knö ner mig brevid amor :P Lurvet har iaf redan börjat lifta han SKA hem till mormor NUUU!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sååå jäkla snyggt och framförallt lyxigt åt de små pälsarna.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ja inte vart det en nagon iller ute gard at dom i alla fall;
Na om du nu ska vara arlig Sara sa ar ju detta ett palats for illarar med mycket speciella behov;)