Iller iFokus

Iller

Etiketter: sajtenifokus
Läst 526 ggr
skrollan
0

Söker en kompis till Skrollan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och min sambo har haft våran iller i nu ett havlår, lite mer kanske.. Undrar om det finns fler runt där vi bor (södertälje) som kanske är illeruppfödare eller bara har en kompis till Skrollan ?

sofie
0

Ni bor ju ganska nära oss :)

skrollan
0

Okej, bor ni också i närheten av Södertälje? :)

sofie
0

Ja vi bor i Nyköping 7 mil ifrån Södertälje. Manne jobbar i Södertälje.

babsan
0

jag bor i södertälje vi kanske kan låta dom leka nån dag Skrattande

sofie
0

Vi ska ha en iller träff på Lördag här hemma hos oss. Ni är välkomna.

skrollan
0

Ja, abslout. Bor ca en mil utanför södertälje bara, men lkär inte vara problem! :)

skrollan
0

okej, tack vad trevligt! Ska höra med mina sambo om vi inte skulle upp till Sthlm :/ Men vad trevligt :)

babsan
0

åhh, vad jag oxo vill komma :(… men vi kan inte vi har ingen bil just nu:(…….   skrollan: om du vill träffas nån dag så kan vi ju träffas där vid maren så dom får leka eller i någon skog :)

skrollan
0

Ja, asbolut! Haha, vi har problemet att vi har en kompis till skrollan, och dom två erkligen sitter ihop :) Det är en katt, men hon kanske också kan få följa med?! :) Fast hon är välidgt envis, hon ska med överallt (dit skrollan ska) men hon hatar att vara ute och gå i sele! hihi. men kanske kan höras om en dag, jag har påsklov ;)

babsan
0

hihi :)… ja självklart va kul :)… haha ja har oxo påsklov ;)….men ska opereras på torsdag så det får bli innan dess :P….. har du inga fler bilder på SKorllan ?? här kommer en på Bab´s ( en påskbild :P)

KerstinL
0

Vi bor i tyresö, och det är ju inte heller jättelångt från södertälje.. Skulle kunna tänka mig att få ett litet besök från skrollan framöver Skrattande. Just nu är det lite fullt upp med tanke på att vi kanske får valpar om 3-4 dar så.. men sen kommer ju sommaren Flört

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

babsan
0

då kan ju alla träffas… så blir det lite roligare för illrarna Skrattande

skrollan
0

Ja, men absolut! Har du kollat mitt fotaalbum? Jag har inte så jätte mycket kort, jag har ännu inte lärt mig att har man iller så är det ett måste att ha medkameran överallt ;) Men jag bifogar en bild på henne när hon sover iaf ! :) Ja, men då kanske vi ska träffas imorgon? Jag måste bara kolla eftersom attjag jobbar också. Men har du en bild på dig och så? Ålder? :D Jag är nyfiken! :P

skrollan
0

Okej, ja men det skulle vara jäytte spännande! Åhh vad kul. Niu är jag ivrig! Hoppas att allt kommer gå bra nu då! Du får gärna höra av er hur det gått och med valpisarna och allt :) Ja, absolut. PÅ sommaren blir dte kul att leka för illrarna! :)

KerstinL
0

Hehe, samma sovstil som Suzuki.. Flört

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

skrollan
0

Hihi, ja dom sover ju jätte lika, hehe, här är en till. Dom kommer nog att passa bra som komisar :)

Carla
0

Melker vill vara med och leka! Vi bor i Rosenlund, ca 10min ifrån Södertälje centrum. Så Skrollan och Babsan, hojta till någon dag så kan vi ses :)

babsan
0

hehe, sköna stilar… :P…. jag kan nog fixa en bild på mej men det bli nog en dålig bild eftersom att jag bara har mobilen  :S..  men jag är 13 år ska fylla 14 i höst…. men åldern spelar väl nästan aldrig någon roll :P……men ja, jag tycker att imorgon låter bra… för nu har vi bestämt en tid för operation på Bab´s på fredag oxo :S… (läskigt)… men hon gillar honorna mer än hanarna så det blir nog kuligt för dom :D….. har du msn så kan vi ju chatta mer där ??… om du har så kan du ju adda mej : yo_jempa@hotmail.com..

Carla
0

#18 jag har addat dig nu. jag tycker inte åldern spelar någon roll. du har haft iller längre än mig så du har nog mer erfarenhet, även om jag är snart 19 år haha.

babsan
0

hihi :)… ohh det är ju du med Barkis som han hette förut va ?? :)… jag skulle ju oxo ha köpt honom xd :)…men jag tror det var så att vi skulle träffas imorrn :)… o ha en egen liten illerträff.. haha *3 illrar* haha

skrollan
0

Ja, men ska vi träffas alla imorgon då? Jag tror faktiskt att det ska funka för mig nu, jobbade idag så att det ska nog inte vaa någon fara. Kan ni båda två såna fall? :D Jag måste ocksåp bara kolla tågen eftersom jag måste åka tåg :S

babsan
0

ja jag kan :)…. o vill jättegärna :)…tid spelar nästan ingen roll för mej bara det är efter typ 10 :)

skrollan
0

absolut!

babsan
0

hihi… nu har vi fixat oss en egen liten träff jööRäcka ut tungan

skrollan
0

Haha. ja, ska bli sååå trevligt !

babsan
0

verkligen, men när typ kommer vi att vara framme ??

skrollan
0

det tar bara 15 minuter, kanske mindre. :) jag möter er där :D

babsan
0

åhh, det var roligt :)… måste vi göra om :)

sarae
0

har ni haft er träff? vad gjorde ni hur hade ni det? har ni bilder? *nyfiken som få!*

babsan
0

Niiina o Skrollan har bilder :)… ja hade ingen kamera me mej xd…. vi lät illrarna leka lite (Bab´s, Skrollan o Melker)  o dom försökte springa iväg där på slutet fick vi jaga dom heela tiden:P…. lite roligt:)… o gissa om Bab´s var slut efter det :P..

skrollan
0

Jag har bilder, men jag måste fixa så att jag kan ladda in dom i datorn först bara. Men det var mycket trevligt, skorllan och melker gick in och la sig och sov tillsammans i melkers transportbur i slutet :) Men ska ladda in bilder snarst :)

babsan
0

okey :)…spännande o se dom :)

babsan
0

okey :)…spännande o se dom :)