utan tjej och illrar
Nu kanske rubriken låter lite hemsk, men så hemskt är det inte. Sandra tog med pälsbollarna och åkte till sin mamma i Hudiksvall. Jag stannar kvar i gävle, för jag ska umgås med mina kompisar och föräldrar lite under hennes påsklov.
Så nu har jag 76 kvadrat helt för mig själv, o va tomt allt känns.
Vad ska jag hitta på tills mina vänner vill umgås? :P

haha, det lät lite ensamt. Men det kan vara nyttigt att sakna de kära ibland. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
En rejäl storstädning kanske? 
Sara
stackare ;) ja, du får väl trakassera oss här inne ;) eller bygga ett helt nytt iller rum därhemma…kasta ut soffan vet jag ;)

jag skulle faktiskt upskatta om det städades lite;) jag längtar hem redan, även fast det är toppen att vara hemma o hälsa på..
till mitt skrelle (L)

jag tror jag ska städa stora rummet ifrån bråte. så vi kan använda det nån gång. lite slappt att inte ha städat det på 4 månader? eller vad säger du hjärtat? ;)
hur jobbiga har pälsarna varit på resan? :P

fördel 1 utan illrar: man kan ha badrumsdörren öppen mer än 3 sekunder utan att riskera att vara tvungen att spendera nästa 10 minuter liggandes på golvet för att gräva fram pälsarna från undersidan av badkaret

sant så sant.. dom andra resenärerna tyckte nog att det var jobbigt eftersom att tess skakade galler i en timme och 20 minuter.. och när hon nte gjorde det så krafsade vincent! men eftersom att jag hade mp3 så klarade jag mig
hehe ja det är ju en fördel, spec när man har brådis ;)

#6>Sätt en planka på insidan av badkarsväggen så slipper du leka "gräva fram iller". Det kan du roa dig med nu när de inte är hemma. :-)