Iller iFokus

Iller

Etikett: berättelser
Läst 784 ggr
Pluraz
0

Felicia, Min hemkommna iller! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Här kommer en lång historia om min natt,

Det började med att jag vaknade, Karin var i skolan fortfarande, Så jag kollade på Extreme Loggers på TV ;P sen hände inte mkt, sen åkte vi hem till mig, Filip kom o vi umgicks alla tre, Sen skulle Vlad komma som var jätte snäll o var med oss hela tiden på kvällen! :)  Filip drog när vlad kom och jag o vlad spelade starcraft 2 och Karin glodde TV, Sen köpte vi Pizza osv. : )

SEn blev det dags att åka, vi stannade förbi Nicole o sa Heii, sen åkte vi, Klockan var 00:14, Mot Danderyd, Från Danderyd till Östermalm, Från östermalm till Sätra, Då var klockan ungefär 1;30 ca. Jag hadde PISS ont i magen och blev tvungen att göra något jag ALDRIG mer vill göra! Men hittade iaf bra saker att torka mig med seN! ! :)  xD   Sen gick vi till Sätra Industriområde och väntade på Felicia, Det var nämligen så att jag fick tag på en kvinna som heter Eva och bor i skåne som hadde Felicia, Och hennes Brors Kolega jobbar som lastbils chaffis, o han skulle te stockholm men körde natttid, Så vi fick iaf Felicia av honom, Jag hadde fortfarande skit ont i magen och gick o sket i den där jävla Fabriken ( DOM HADDE EN TOA SOM JAG KUNNDE ANVÄNDA!! WOHOOO)! :D  Också ringde vi Pappa som tyvär var tvungen att åka o hämta, Orkade inte ta bussar osv när jag mådde så dåligt.. Vi lämmnade först av Vlad hos Nicole sen åkte vi hem, städade det sista och öppnade Transport buren, Ut kommer en 10 månader gammal hamster… så vi blev lurade… ( driv ) nej, Ut kom en 10 månader underbar gudomligt söt Iller cheeiii och var glad!! :) Jätte snäll men självklart väldigt rädd, Hon har redan bitit Karin! ;P men jag är cool o blir inte biten, Men vi har straffat henne och nu värkar hon inte lika bitig längre! :) Illrar lär sig jätte fort, Natten var dock skit läskig, Trodde hon skulle äta mig hela tiden! xD  Men det gick jätte bra! :) Felicia gick o la sig samtidigt som vi typ och sov tills vi gick upp! :)  Fast hon hadde varit uppe o busat lite medans vi sov märkte jag också för det lgå leksaker utsprida över hela rummet!  Imorse pussade vi lite på henne och chillade mäst, hon sov lite till osv, sen nyss har vi tagit ut henne i sitt koppel! Det tyckte hon var jätte spännande och jätte roligt! :) Köket och hallen  osv var också spännande, Men Kattis tyckte tyvär inte att Felicia var så spännande och började vråla om att hon ABSOLUT inte får vara i huset, bla bla bla.. tant jävel, Så vi fick gå in med henne, Då gick hon runt lite, lekte lite, gick o la sig! ;P Nu sitter hon o tittar elakt mot oss! xD Men vill säkert bara ha godis! (Y) Hon har bajsat 2 gånger på golvet!! xD Ysch! Men bara bita ihop o torka upp.. nu har jag ioaf stält lådan där så kanske hon är duktig och bajsar där istället! :)  Det var typ allt , :) Har iaf varit fruktansvärt mysigt att hämta henne, Förrutom min JÄVLA Fitt mage! :)

Hejdå!

Skrevs dagen jag hämtade henne 31 mars,

Nu någon dag efter är hon väldigt snäll , tam o nyfiken och har ätit , bajsat , druckit , kissat super bra! :) Bitits litegrann men bara av ren nyfik , orohet.

Funkar skit bra är väldigt nöjd att jag bestämmde mig för att skaffa en iller och just henne! :)

[Prave]
0

Vilke sötkorv du har! :)

Pluraz
0

#1 Ja Tack Verkligen!! :D

reira
0

Haha vilken historia!!! Hoppas magen är bättre nu! Dålig tajming med magont! Jättesöt! Grattis Grattis Grattis! :)

Pluraz
0

Det är den!! xD Tack Tack Tack! :)

becka89
0

Jätte söt tjej=) Hoppas det går bra och att hon snart blir av med oron

Aviendha
0

Grattis till ert nya husdjur!

Hoppas att det går lika bra i fortsättningen när ni kommer ur smekmånaden :)

Pluraz
0

Precis när jag läste " Smekmånaden " så hörde man ett host nere på Golvet xDD Det betyder  säkert att vi alltid kommer vara i smekmånaden!! ;D

reira
0

Haha! Jag var beredd på allt efter att ha haft Alba (som skötte sig exemplariskt) i ett par dagar. Var beredd på allt från lite smånafs och något bett till ett blodtörstigt monster som testade alla gränser men det kom aldrig! Smekmånaden är och förblir! Hoppas du också har sån tur :D

Pluraz
0

Tro mig, Det hoppas jag också xD

reira
0

Du bor i Stockholm om jag läser historien rätt? Säg till om hon behöver leka av sig med artfrände  i framtiden :) Alba är pigg på lek… Bara vi inte blandar ihop dem :P

Pluraz
0

Det vore faktiskt jätte roligt! Så kan du berätta lite om illrar osv också, För just som du vet så är det ju min första, Så det vore jätte roligt faktiskt! :) När , Var tänkte du isf ?

JossanH
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad söt hon är! Hoppas allt kommer gå bra med henne :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

enbartmalin
0

Grattis till den nya illern :) Hoppas allt går bra för er! Fler bilder vill vi även se ;)

Hälsningar Malin

reira
0

Inte tänkt så långt :) När hon känner sig ordentligt trygg där hemma och med dig :)

Pluraz
0

#12 tack , tack! :

13 " tack Tack det ska ni få ;P

#14, Ja. just nu bits hon en hel del. lite orolig osv av sig, men vi får se :)

kredka
0

nej men…allvarligt…skit kul att du antligen fick den iller du ville (vilken desperat du e , i ena traden skriver att du vantar osv sedan tar forsta basta till och med fran just nu mest mobbade person pa hela forumet). hoppas att i verkligheten e du lite mer ansvarsfull an du verkar har pa forumet… och nasta gang tank efter va du skriver - najs att veta att iller mar bra och ni har roligt men det ar osmakligt att beratta sina magbesvar och att du torkade rumpa pa offentlig forum som handlar om illrar.

Välkommen till ferretplanet.se :)

reira
0

Fast helt ärligt! Ja tyckte historien va skitkul! Haha nu gjorde jag precis världens sämsta ordvits också! Skrattande

Pluraz
0

#16 oj… Någon har vaknat på fel sida idag? :( Kom så får du en puss så går det över <333

#17 Mjo… har man humor och är glad är det väl roligt.. :D

reira
0

Om det händer någon annan :P Hade det varit jag själv hade det inte varit lika kul… Förrän efteråt i och för sig :P

Pluraz
0

Fast det var en ganska rolig händelse endå faktiskt.. För det var inte igår man var tvungen att göra något sånt.. SEn har jag extremt torr humor. så jag satt nästan o grät av skratt för att jag behövde göra det!! xDDD

VeronicaKahlbäck
0

Lycka till:)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus