[S] Hörntoaletter
Säljer 2 hörntoaletter som bara står här hemma och skräpar. Den ena är en blå av märket ferplast (samma modell som på bilden) som jag fick med min Furet Tower. 27x27x17 ska den vara (enligt dom närbutiker jag tittat på). Den andra är vitgråaktig av okänt märke, någon cm mindre. Näst intill oanvända. 30kr för 1 och 50 för båda. Finns i Falun, skickas ej
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
du kommer säkert få dom svårt sålt då dom flesta som är intresserad bor ganska långt bort!!
Antagligen, men så är det ju inte så viktigt att få dom sålda. Frakten på domdär lär antagligen bli så hög att ingen skulle tjäna på att köpa dom istället för 2 nya ändå.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Jag skänkte bort 2 av mina en gång, dom behövde då bara betala frakt så det är ju ett tips annars.
Mmm… Vet någon som jag kan tänka mig att skänka bort dom till om jag inte får dom sålda. 
//Lamina
Fler Falu-bor, kul! Dock har vi toalådor så vi klarar oss.
Yeah, tyvärr har jag ingen iller, bara råttor. Men hade gjärna haft en, dom verkar vara helt underbara djur! <3
//Lamina
#6 Jo de är mysiga, men vägen dit kan vara ganska gropig. När man väl vunnit deras tillit och förtjänat deras respekt så är de däremot hur goa som helst.
Såg i din profil att du har ett helt menageri, fast det är inte direkt kompatibelt med iller. Nu kanske du inte planerar för en iller så det inte är nått problem men i ett obevakat ögonblick så skulle annars dina andra djur lätt kunna bli lunch åt illern.
Själv går jag under beteckningen illermannen här i grannskapet
då jag oftast är den som går ut och går med illrarna.
Haha, nej, har inga som helst planer på att skaffa någon. Men drömma kan man. Dock vet jag om råttmänniskor som haft både råttor och illrar, men vet inte hur dom har fått det att fungera…
//Lamina

#8 Separat rum till gnagarna är det som gäller.
Har du testat att lägga upp dem på kaninforumet t.ex? Mina pojkar skulle inte ens få in rumpan i en sådan liten toa, men vet att många har såna till kaniner.