Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 559 ggr
sarae
0

Till minne av Jajja...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade lite bilder på min älskade Jajja som gick bort för nu över 3 år sedan. Inga bra bilder men nog de enda bilder jag har på henne…

Hon blev bara dryga året…

sarae
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag fick i alla fall ha en aldeles egen i ängel i tomte dräkt ett tag…

Tesan
0

Väldigt vackra minnes bilder på henne

sarae
0

#5 tack ;) de är nog de enda jag har på henne så jag blev så glad när jag hittade dem på min gamla zoonen sida

Faxlin
0

Hon var så fin din Jajja. Förstår att du saknar henne ännu.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AlbaStiffler
0

Vilken sötnos… vad dog hon av?

sofie
0

Hon va ju så vacker. En kopia av Betty verkligen

sarae
0

#8 hon hamnade på fel sida av plexi glaset på min balkong, halkade när hon färsökte komma in i gen, och ramlade 5 våningar ner. bröt ryggen och fick avlivas.

skrellet
0

uscha Gråter

Smeagol
0

Villken sötnos!!=) taragiskt historia..

AlbaStiffler
0

*blurk* stackarn… hamnat i samma sits, men min iller lyckades ta sig in. tur nog

Flisa
0

åh nej! stackare :'( förstår att du sörjer. underbart söt

sarae
0

ja, jag kommer alltid att minnas henne…hon var speciell den lilla tösen ;)

Faxlin
0

Kommer så väl ihåg när vi pratades vid första gången och du berättade om lilla Jajja. Det fanns ingen tvekan om hur mycket hon betydde för dig. Det var tack vare det som Stitch hamnade hos dig till slut.

Audiatur et altera pars

sarae
0

Var det? det visste jag inte…trodde snarare att jag inte skulle få nån iller utav dig när jag berättat vad som hänt jajja

Faxlin
0

Det är mycket du inte vet sarae. Men saken är den att det som hände Jajja var något du lärde dig av. Och inget som du gjorde med vett och vilje. Så är det bara.

Audiatur et altera pars

sarae
0

jo det e sant…verkar ju vara obehagligt mycket jag inte vet;) Men jag  lärde ju mig…90cm plexi ;)

Faxlin
0

haha, ja exakt. Jag sa ju det. Du lärde dig.

Audiatur et altera pars

sarae
0

yup…sen dess har jag även lärt mig att inte gå på toa mitt i natten med öron proppar och ögon bindel, inte ställa fulla glas på bordet, inte ställa blomkrukor på bordet, inte låta skafferiet stå öppet, inte slänga brinnande fimpar i ppareskorgen..du ser, det kan kanske bli människa av mig oxå?

Faxlin
0

haha, dream on….

Audiatur et altera pars

sarae
0

Va? menar du det? *darrande underläpp*

Faxlin
0

haha, ja det kan du fundera på en stund. det är en bit kvar liksom. hihi

Audiatur et altera pars

sarae
0

allvarligt? vad mer ska jag göra då?

Faxlin
0

Ohh, vi har inte så mycket plats kvar på iFokus servrar för att jag ska kunna räkna upp det här., Men säg till när du har ett år eller två över så ska jag berätta det för dig. hihi

Audiatur et altera pars

sarae
0

jag e ju rätt ledig nu…så kör på

Faxlin
0

I två år? Okej, bara komma hit så ska jag börja berätta. Här inne kan vi inte ta det vet du väl. Vi måste tänka på resten av iFokus. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

ja du har väl en poäng då…men snälla, glöm inte ge mig vatten innan du låser in mig i iller rummet!

Faxlin
0

haha, du kan få in fontänen där. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

mmm…å ett gäng valpisar tack…jag har ju valpsjukan…måste botas

Faxlin
0

Va? Ska du ha valpisar där inne med? Det sa du inget om. Hmm, har du tänkt på en sak? jag ska sälja dessa valpar sedan. Hur ska jag kunna det om de blir miljöskadade av dig?

Audiatur et altera pars

sarae
0

moahaha då får de helt enkelt följa med mig..skadade från grunden, visningsex, och reklamerat gods helt enkelt. lite svinn får du räkna med

Faxlin
0

Hmm, då hoppas vi på en valp då om den ska följa med dig hem. Annars får jag skäll av din mamma.

Audiatur et altera pars

Gilla
0

Fin hon var. Fina bildminnen…

Har ett visdomsord som hjälpte mig mycket när min man hastigt avled och som är väl tänkvärt när nu så många har gått bort inom en så kort tid. Man måste få sörja men man kan behöva en liten hint om att man kommer igenom och blir kvar med många minnen

"fåglarna sjunger efter stormen

Varför skulle inte människor

känna sig lika fria att glädjas

åt det de råkar ha kvar?"

sarae
0

#35 tack! va vackert det var!