Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 453 ggr
Velsan
0

Martin, ja å illrarna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har vi varit hos Martin över helgen, i hans lägenhet i Solna å de har gått bra. Han har inte klagat en enda gång utan gar glatat följt med på illerpromenad och plockat upp bajs som hamnat fel :P Montana har fått bo i köket eftersom han ska envisas med att våldta Boston hela tiden. Kentucky och Boston bus duon har fått ha vardagsrummet och hallen, och Zudines iller har fått bo i sovrummet med oss, eftersom han var livrädd för de andra illrarna å bara skrek å skunka så fort de titta på honom, vilket de andra tykcte va skitkul :P Så han har fått vara med oss å ligga på min mage och titta på TV. Han höll på å släppte sin vinter päls när jag fick honom, det bara flög päls, så jag tog ut honom på balkongen och ryckte honom ;) Han tyckte det var rätt skönt å nu ser han så smal ut så ;)

Montana sov mest hela tiden i sin rosa fluff bädd, Chucky och Boston ställde till med bus och låneillern mös mest ;)

Har även fått träffa resten av Martins familj och fick godkänt tydligen ;) De e ju bra, fick en hård utfrågning om illrar iaf :P mycket fördomar hehe

Velsan
0

Monty är bäst på låda :)

Velsan
0

bländad

Velsan
0

myste i sin korg hela helgen :P

Velsan
0

bråkstakarna

Velsan
0

Martins systers hund, vi va på barnkalas idag :) Så fick träffa hans mamma, å två av hans systrar å ena systerns familj.

Velsan
0

deras katt :P

Velsan
0

och andra syrrans hund :)

Velsan
0

Å jag å Martin :) Skönt med en kille som är 190 :)

NoraDede
0

fina bilder =)

Nettan
0

Herrejösses.. hur lång är då du Velsan??

Velsan
0

hehe 180, men har stövlar där ;)

Flisa
0

underbara bilder! ;) så himla sööta..

floppy
0

Vilka härliga bilder… :) Blir så lycklig varje gång jag läser att Boston har det bra… :) *fäller en tår*

Velsan
0

ja han stortrivs, han och Kentucky har parat ihop sig som Bill & Bull, mina gangsters. De hade fullt ös här igår kväll å lekte som attan. Hemma hos Martin hade de roat sig med att dra ner alla DVD fodral och sprida dem över hela vardagsrummet :P Och sen somnat i linneskåpet ;) Boston tycker Monty är jätte kul även fast han blir våldtagen, det verkar som han ser upp till honom. Går hack i häl på honom på promenader, biter honom aldrig å kollar alltid vad han gör, vill sova bredvid honom å så vidare. Sen testar han de nya greppen han lärt sig på Kentucky haha :P

[jenkass]
0

va mysigt! jättefina bilder… #8 så söta tillsammans ;)

[jenkass]
0

va mysigt! jättefina bilder… #8 så söta tillsammans ;)

Velsan
0

hihi tackar :P

Smeagol
0

Ursäkta om jag frågar en sak i som inte har riktigt med denna tråd att göra men men om man inget frågar så får man inget veta.. haha=) velsan hur gör man när man rycker håret på illern?? Gör man lika dant som när man gör de på hästar eller??

Velsan
0

Pälsen lossnar väldigt lätt när de fäller, man klappar dem så lossnar det massa, Då går jag ut å så börjar jag vid huvudet och drar försiktigt medhårs, både täckhår å underull lossnar, det finns ny päls under :) e som att rycka en hund, man tar mellan tumme å pekfinger å drar :)

Velsan
0

så slipper man ha hår överallt å de tycker det är skönt för det kliar när de fäller :)

Smeagol
0

ja ha, vad smart det måste jag prova!!=) Brukar borsta ja men det funkar väll de med!!

floppy
0

#14 Bättre än hos dig kan han nog inte få det… :) V arför hitta jag inte dig direkt för… :s Va härligt me både en bästis o en o se upp till… :)

Velsan
0

haha de e så goa så :) en bild på hur han snålskjutsar sig fram genom att lägga sig på Monty :P

Velsan
0

Posé

Faxlin
0

De är fina dina pälsar Velsan.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Velsan
0

ja visst är de :D Mina guldkorn

Velsan
0

Alltså gud vad jag älskar min trio! Nu springer de runt och poppar alla tre, til och med Monty skuttar runt och busar! Man  bara sitter och ler och blir på bra humör av att titta på dem!

sarae
0

ah de e ju så underbara! #24 var ju så fin!