vilka har ni lurat idag?
vilka har ni lurat idag? vad sa ni? gick dom på det?

Jag har lurat min kropp att gå upp.. den gick på det, men svarade med att lura mig med att inte vakna.. TRÖTT
Jag är inte så mkt för aprilskämt. Speciellt om det är om något ganska allvarligt som att någon är död eller så.
Sara
He he. Jag har lurat tre personer redan idag (Två av mina bröder och min svägerska). En hade lovat sig själv att inte låta sig luras idag.
Jag skrev i min msn: "Jippie - Jag har vunnit på Lotto!! - Mycke pengar blidde det
"
Man kan ju inte vinna om man inte lämnat in lottoraden.
Jag har själv blivit lurad. Jr sa att det var slut på Sojasåsen, och jag åkte dit med besked. Använder det nästan dagligen.

jag sa till min nyväckta tjej: Tess är med valpar, känn.
och kände gjorde hon.
svårt för en kastrerad hona och hane att få barn. hihi
sa till mamma att McMorot(marsvin, egentligen McGuiver, men jag kallar honom McMorot) hade sprungit ur sin bur, till slut kom hon upp och så sa vi april, april, don dumma sill……..

hmm, nej men jag har blivit lurad. det var himla taskigt, min kompis vet att min mobil ligger bredvid min säng, självklart ringer hos kl 4 och gastar i telefonen "jag har blivit våldtagen! jag har blivit våldtagen, flisa!!" hon skrämde vättet ur mig, mest genom att vråla sådär ;)
#6 ja det kan man ju inte direkt kalla ett trevligt april skämt. det tycker jag är lite för grovt

Jag tänkte dra det klassiska skämtet och lura i min pojkvän att jag råkat bli gravid, men jag tänkte att, eftersom han är bakis och så, så, så lät jag honom vara. Jag drog den för en tjejkompis istället och hon trilla dit ordentligt :)
# 6
jag ahde sagt upp kontakten..riktigt vidrigt aprilskämt tycler jag

7# och 9# japp.. egentligen ganska grovt. men hon sa förlåt och sånt sen, hon har skum humor.
ja men då kanske hon vet till nästa gång att det kanske inte är så kul. man lär ju av sina misstag eller oftast iaf =)

Visst är det skoj med skämt, men inte så grova så folk nästan blir ledsna, sårade eller rent av förbannade. 
Det roligaste skämtet genom tiderna är nog den med att man skulle dra över en nylånstrumpa över sin svartvita tv för att få färg tv 
jag har inte lurat någon men jag gick på ett skämt. min mor och några fler har mekat på hennes jenk hela dagen idag och igår. och när jag ringde och frågade hur det gick sa hon att nu skulle dom ge upp för dom hade plockat ihop hela motorn och startat den och den gick hur fint som hellst. sen hade det bara smulle och börja rycka och sen hade den dött igen så hon sa att det var väl nå annat skit som var trasigt. och hon sa att hon skulle skrota den, och jag som är raggare sen barns ben kan inte höra att man tänker skrota en jenk. men hon ringde upp igen efter 4 timmar och sa april april. jäkla kärring hehe =)
Jag blev lurad att mina kaniner sprang på huddingevägen. Åtta på morronen ringde hon. Var inte så superkul, då jag hann bli rejält skräckslagen =/
Jag hade faktiskt funderingar på att gå ut med mörka solglasögon, vit käpp och Tengil som ledarhund

Senior executives at Google Inc. launched their annual April Fools Day prank Sunday, posting a link on the company's home page to a site offering consumers free high-speed wireless Internet through their home plumbing systems.