Iller iFokus

Iller

Etiketter: utställningarträffar
Läst 2826 ggr
alaura
0

liten hund vill träffa iller!

hej! jag har en liten chihuahua-hane på snart 6 år som älskar allt från råttor, katter o illrar. hundar är inte hans grej :P. jag har velat köpa iller länge och har äntligen planerat att försöka köpa en till våren/sommaren, men vill först träffa lite illrar och ägare så jag vet exakt vad jag ger mig in på. jag bor i bålsta men kan åka mot stan (sthlm) om det finns någon som kan ses. eller om ni vill komma hem till mig går det också bra. det vore skönt att vara inomhus i vilket fall som helst nu när det är så kallt! :) jag träffar gärna fler än en iller så skriv ni även om jag fått svar :)

lizzu
0

Jag bor nämligen i bålsta med mina två illrar. Och jag vet att mina hane snus är van med hund då hans tidigare ägare hade hund. Men han ignorerade mest hunden. Ställer gärna upp då jag funderar på att skaffa ne liten hund på foder till sommaren. Vi kan ju hjälpa varandra lite på det sätt att vi låter dom träffas? :)

Ceciltini
0

Jag bor i Stockholm med min lilla illerkille så du får gärna komma hit och hälsa på med din hund om du vill :)