Besök i karlskrona/blekinge??
Jag blir Galen! Jag Måste få trumla en iller!!
Har haft illrar i drygt 10, men har nu varit illerlös sen i våras, och får tyvärr vänta några år innan det blir dags för ny pälsorm (sambons barn måste bli äldre helt enkelt :P )
Men som det är nu så blir jag knäpp av att inte få träffa illrar, vill trumla, hålla, lukta på en.. bara känslan ni vet.. :D
Så jag undrar om det finns någon i karlskrona/blekinge/närheten som skulle kunna tänka sig att få hem mig på ett besök för illergos? :P
Pleeeease?! =D
/Anna
Oh Gud vilken sötnos!
Skulle ni kunna tänka er ett besök? kanske nån gång i mellandagarna eller efter all jul/nyårsstök är över? :P
Jag kan kanske få ditt nummer så kan jag höra av mig runt jul om vi är i karlskrona då ? :)
Sorry, inte varit inne på ett tag här. :)
Klart du kan få mitt nummer.
0709923269
bara ring närsom. :)

Jag bor i Karlskrona. Har två tjejer. Kom och nyp bäst du vill ;)
#5 Ohh ja jättegärna! var när hur? :P

mitt nummer: 0722041668.
Vi bor på Trummenäs.
Jag är hemma nästan varje dag, bara hör av dig! :)

Oh, nice med fler illerägare i närheten av mig :P
golf.ifokus.se
will do! =)

Du är också välkommen Therese! :)

Illerträff? ;)
golf.ifokus.se

Absolut! Jag brukade dra ihop träffar ett par gånger om året här förut. Tyvärr har 5 av de illrarna som brukade komma sålts av sina ägare.
Men jag vet några till som har illrar här i stan.
Men vi kanske kan börja med en liten träff mellan våra illrar och planera en större sen. Låter det som något?
När skulle du ha möjlighet att ses?

Det var en tjej i Kalmar som kontaktade mig här om dagen som har en iller, så hon ville nog väldigt gärna vara med isf :)
Vet dock inte när jag har tid :P
golf.ifokus.se

Va roligt!
Men skicka ett sms eller ett meddelande när du vet. Mitt nummer står ju längre upp i tråden.
Jag har flexibla arbetstider, så i princip när som går för mig.
:)

Jag jobbar på djursjukhuset i Kalmar mån, tis, tors 7.30-16.30
Onsdagkvällar jobbar jag på Friskis&Svettis i Nybro
Torsdagkvällar är jag upptagen med musikalen
Men övriga tider kan jag :) Vad är planen isf, att jag kommer till Trummenäs, eller ska vi träffas i Kalmar? :)
Förresten så ser jag att hon jag pratade om redan har kommenterat i denna tråden :P
golf.ifokus.se
Här är jag hehe :D

Jepp :P Tänkte om vi skulle ses i Kalmar efter jag jobbat nån dag så är det ju inte svårare än att jag tar med djuren till jobbet. Det får jag nog om jag frågar. De andra som jobbar där har ju med sina hundar.
golf.ifokus.se
Ja men bara säg till när du kan så kan jag nog också eftersom jag pluggar och inte har så mycket föreläsningar, vilken dag och tid passar dig ? :)

En måndag eller tisdag, eller en onsdagsförmiddag kanske :P Men man kan ju tajma in det ifall Eelin vill komma också :)
golf.ifokus.se
Ja det hade varit väldigt kul :D