nya leksaker för min kille
har kommit hem efter visit i Polen och är riktig nöjd med mina fynd :) fick tag på riktig billiga och fina leksaker åt min lille kille . Han var rikitg sur på mig att jag lämnade honom för nästan ev vecka (nej , nej inte själv heheh) och han bet mig i fötterna hela tiden hahah men nu är det full bus här hemma :)
sätter lite bilder på mina fynd och har en fråga - skulle det finas intresse här i sverige för riktiga iller grejer? typ iller godis och shampoo istället för katt och hund grejer? funderar på att öppna eget ;)
först bild på mjuka grejer att bita (gjorda från lateks så de kan komma in framsida och gå ut bakifrån ;) ) och lite iller godis
Välkommen till ferretplanet.se :)
mjuk gömm ställe med mjuka bollar som låter -bra att gömma godis också
och en favorit -springande muss -här Gunnar vaktar den hehehe :) bra ersättning för de som klarar inte köpa en riktig muss ;)
verkligen ingen kan svara på min fråga? :(
verkligen fina saker du har köpt till din pälskling! Jag skulle tycka det vore roligt med flera iller butiker i sverige bara det går att bestäla genom internet ifall man bor långt ifrån butiken! 
tack för svaret - uppskatar :) tänkte börja med att sälja grejer bara på nätet - biligare för mig att börja rulla på det :) men nu vill jag bara undersöka om det finns intresse :)
Tycker det är en bra ide, frågan är om det går ihop.
Amhs-illertorg finns. :)
Sara
#6 Okej, men jag är intresserad av det!

jag är oxå intresserad av det =)
#8 Dom har fått lite dåligt utbud tyvärr =(
Hej,
Jag skulle aldrig ge pipleksaker till mina illrar, det är rentav livsfarligt då det är ett vanligt främmande kropp-potential när det kommer till illrar.
Jag är lite förvånad över andra i tråden inte har reagerat.
Det finns säkert många som är intresserade av illerleksaker, jag är väl kanske en av dom som inte lägger ut så mycket pengar på leksaker som är gjorda just för iller, har lite allt möjligt hemma, mesta är från tillexempel rusta, Ö&B, Ikea o andra billiga ställen. Min lilla Willa är förtjust i det mesta…oftast räcker det att lägga ut en kartong eller en papperspåse på golvet för att hon ska tagga till..:)
#11 som jag skrev tidigare pipleksaker är tänkta för illar och gjorda av lateks det betyder att även om iller ska äta upp en bit av den så ska han/hon bajsa den ut sedan. märkte att mer farliga är till och med hård plast pling-pling bollar för att min Gunnar kämpade med den så länge att han bet av den så att den delade sig i 2 delar och han gömde nånstans den pling-pling grejen…
#13 Jag har inte sagt något om andra leksaker utan endast om pipleksaken du har på bild.
Exakt en sån liten sköldpadda hade en bekant till mig till sin iller. Dom hamnade på blå stjärnan i Göteborg och deras lilla Timon höll på att inte klara sig!
Finns så många illerägare som har gråtit blod efter att ha gett sånna här pipleksaker till sina illrar.
Att påstå att det är säkert för att det är latex är lite vågat.
# 11 Attans
då ska jag inte visa dig Hobbes pipis samling
Dock får inte Lillstrumpa leka med dom då hon äter pipisar. Hobbe biter aldrig på dem, pipisarna ska ligga i ett hörn och får absolut inte flyttas 
Men givetvis har du rätt det kan gå mycket illa.
Flera illerbutiker skulle vara jätteroligt 
Kan hålla med Ceciliaolucifer här, vår tjej skulle bita sönder de 2 pipleksaker som visas på bilden.
Vi håller oss till material som inte är av hårdplast, även hundleksaker är av ondo.
Önskar dock det fanns något som dom kunde leka med utan uppsikt men än så länge får det bli strumpor och petflaskor med foder/godis i, och papplådor.

Jag har en pipis men när jag ej är med illrarna så är denna inlåst i ett skåp med nyckel och allt. den används bara som inkallning ute av Miilo =)
Vi har pipisar med, men dem är gjorda i tyg =) Tar dock bort dem såfort dem börjat bli lite väl nötta.
Jag tycker också att det skulle va kul med lite fler iller butiker på svensk mark så man slipper beställa från utlandet.