Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 2106 ggr
Mondayeyes
0

Vill köpa en iller!

Hejsan! 
Jag har länge velat ha en iller och har bestämt mig för att nu är det dags.
Hör av er till mig om ni har en att sälja eller någon som behövs omplaceras.
Helst i närheten av Gävleborg eftersom jag bor i Bollnäs.

Jonsson__5@hotmail.com

Bogey
0

Har du kollat Blocket eller Eniro efter omplaceringar?

Kolla även uppfödartråden uppe till vänster. Det finns uppfödare som fortfarande har halvvuxna valpar kvar från årets kullar.

Jag vet att i.a.f. Guteillern har nån valp kvar. Eventuellt har även Optimus ferret och Raggarillern även valpar kvar.

De uppfödare som är närmast dig, Norrskenets i Timrå resp. Hakuna matata i Älvkarleby har inga valpar kvar vad jag vet.

ElinaPersson
0

Raggarillern har en jättesöt liten(!) hona med fin mask samt en lite ljusare hane , båda viltfärgade :) var och tingade våran egna lilla "Freddie" idag, riktig gosnalle ^^

Vi blev bemötta väldigt bra och Denise gav bra information trots att detta var hennes första kull som uppfödare Glad

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

ElinaPersson
0

glömde även nämna att dom är runt 7 månader nu :D

Denise heter animal-lover här på forumet Flört

Mondayeyes
0

Har hittat en annons på Blocket i Söderhamn och har försökt få kontakt med säljaren men hon svarar inte på mail eller mobil.
Synd efter som det är nära mig :/

ElinaPersson
0

Får hoppas att hon hör av sig snart då! :)

Mondayeyes
0

Ja verkligen :o

Mondayeyes
0

Hon i söderhamn tog bort annonsen från blocket. 
Så jag letar för fullt efter en iller överallt nu.
Vad svårt det ska vara att få tag i en då :/

TottsiGirl
0

Ibland kan de vara värt att vänta lite på att rätt iller dyker upp. Ett tips är att välja uppfödare inte utefter vart denne bor eller hur mycke illrarna kostar. Utan gå på magkänsla, välj den uppfödare som du känner dig trygg med som ger dig bra information och som kommer finnas där om du får problem i framtiden. En uppfödare som uppfyller alla dina krav på hur du vill att just din lilla pälskling har växt upp m.m. Välj oxå en iller som du verkligen klickar med och där det känns helt rätt. Det kan lät bli tokigt annars och detta vet jag av egen erfarenhet tyvärr.. Lycka till och hoppas du hittar en liten päls snart :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."