Dante & Nala söker nytt hem
Tyvärr måste jag nu sälja mina två pälsklingar pågrund av att jag flyttat till min syster som nu fått bebis.
Dante är en 2 årig väldigt matglad kille som är nyfiken på allt, då menar jag allt! han är mycket snäll kille som aldrig bitits. gillar inte orena toalleter.
Nala är en liten gosig 2 årig tjockis som älskar att ligga på rygg i mattes knä å gosa, mycket matglad och och vääldigt busig! kan vara lite bitsk mot nya personer men har aldrig bitit mig.
Dom är väldigt bra som första illrar så länge man vet hur man ska ta hand om en iller. dom är kastrerade båda två och vaccinerade.
För mer information skriv i pm.
Mkt omplaceringar ute, så du bör kompletera för att få någon intresserad.
Tex:
- Bilder
- Färger
- Uppfödare
- Finns det stamtavlor? vaccinationskort?
- Var bor du?
- Har du haft dom sen dom var valpar?
Etc.
Lycka till!

Har PM:at dig lite frågor :)
#1 försökte lägga upp bild men funkade kanske inte.. dessutom har jag ingen bra bild på denna datorn men kan ladda upp en lite sämre (;
Jag bor 20 minuter ifrån göteborg. Jag vet tyvärr inte så mycket om illrarna och fick inga pappren med mig från förra ägaren men dom var vaccinerade för iår och ska vaccineras igen i mars. Dom var på hälsokontroll några/någon månad innan jag köpte dom men fick inga pappren alls med mig så fick lita på hans ord.
Jag hämtade dom i sommras så har inte haft dom länge alls och det känner jag mig jätte dum för men tyvärr så blev det som det blev och är nu tvungen att sälja dom "/
Dom säljs endast ihop!