Finn ETT fel..
eller snarare…finn flera….så här kan det bli om man går på toa mitt i natten med ögonbindel å öronproppar….jätte kul på morgonen ska ni veta ….

hahahaa! förlåt sara, men med den oskyldiga minen på en söt iller kan man inte annat än skratta!

*fniss* 
Det ser ut som om nån tittat på matte för mycket!!! *asg*
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

det bästa av allt e att det som syns på bilden e bara en tredje del…resten ligger under badkaret…å vissa saker har jag fortfarande inte fått fram

Sånt läge när man inte vet om man ska skratta eller gråta.Skrattar säkert gott efteråt men inte i stunden vid upptäckt
…O illern smider bara nästa plan

Underbart med illrar. Eller vad säger du. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
hahaha, klockrena bilder när lille Rickie kollar upp ur badkaret!!! :P
Sajtvärd på Iller.ifokus
Go Rickie!
nej..nu skall vi inte uppmuntra honom….han driver mig från vettet här hemma…allvarligt!

Haha, störtskönt!
Se det positivt . Nu är du tvungen att städa i badrummet 
mmm hade vart mycket roligare om det nu inte vore så att jag hade storstädat badrummet kvällen innan…suck….

Synd att du inte fick nån bild med vad han försökte göra med min sko igår också….
Vi borde ju förstått att han laddade upp för en hel natt av bus!

Klart han såg hur du ställde till det kvällen innan. Han försökte bara ställa allt tillrätta igen ju haha Prexis ALLT hade du ju ställt på fel plats vad jag kan se på fotot
moahaha….allvarligt det var det roligaste på länge! fy tusan va han e ouppfostrad! vi ber om ursäkt här hemma än en gång hihihi

awwww! Hur kan man bli arg på det där lilla ansiktet? <3
Vad sött med ett litet oskyldigt huvud som sticker upp där :D
haha vacker syn att vakna till, slår vad om att det var en iller som hade himla kul den natten.. =D
haha got ya!

#15: hihi, det var i alla fall fasansfullt roligt att höra på er. ;-)
Audiatur et altera pars
#22 moahahha det var ännu roligare att se, när det för en gångsskull inte var jag som var utsatt!
Illrar är som små barn det är skönt när de sover ibland "fniss"

haa vilka härliga bilder:D det får en att längta ännu mer;) haha

#25: haha, japp för vem vill leva utan illerbajs i skon. hihi
Audiatur et altera pars
just sånna här tillfällen är de få tillfällen du jag önskar att jag hade skaffat en guldfisk istället…
*HaHa* vilken osyldig liten sak där var i badkaret då

haha.. nä lucifer är inte riktigt så jobbig som sin bror :P
#29 lucky you ;)

han måste verkligen ha lagt manken till där :P