Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 1458 ggr
AmeliaH
0

Tony & Estor - en blixtförälskelse

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, som säkert flera av er här på sidan vet om har Mr. Tony letat hem under ett tag. Jag såg en utav de första annonserna som Fanny la upp men valde att inte svara eftersom att jag ansåg att Estor och jag inte var mogen för en till iller.

När Fanny la upp en förfrågan ytterligare en gång så tänkte jag: "Nej, nu ska jag nog ta och skriva ett par rader".

Fort gick det från att jag svarade till att Tony kom hit. Vi var som sagt båda beredda på att det skulle bli en massa bråk, men killarna föll pladask för varandra! Och vem kan klandra dem de är ju underbara båda två!

Nu pratar jag som att Tony bott här betydligt längre än vad han gjort, men det kanske beror på att det känns som att han alltid har varit med oss.

Estor har dessutom blivit en riktig charmknutte han med. De flesta som träffat honom har fått sig ett par nyp här och där, men nu har han bara ögonen för Tony.

Tony har blivit välkomnad av både familj och vänner med öppna armar och de få utvalda som fått träffa honom nu i början har velat ta med sig honom hem!

Så med andra ord så är jag otroligt glad över att jag skrev till Fanny!

Och så följer lite mer bilder så klart!

AmeliaH
0

Min bror gosar med Tony

AmeliaH
0

Tony hoppade upp i pappas knä och ville mysa. Han fick som han ville ;)

AmeliaH
0

Tony tittar ut genom fönstret

AmeliaH
0

Estor sover, tråkigt tycker Tony!

AmeliaH
0

Sover tillsammans i transportburen

UlrikaD
0

Underbart när de klickar så direkt. Alla illrar bör ha en kompis att busa med. De verkar ju ha funnit varandra helt perfekt.

Gottfridsson
0

Så glad att det går så bra mellan Tony och Estor, och att Tony hittat sitt nya hem :-) Han är go den grabben.

Anothername
0

Alltså jag kan nog inte bli gladare!

Äntligen har Tony hittat hem på riktigt <3
Är så glad att du skrev till mig Amelia. Just nu kan jag inte se honom vara hos någon annan än dig och Estor.

Som sagt hoppas vi får vara semesterhem nån gång om du ska bort :)
Då skulle självklart Estor också få hänga med :)

För som det ser ut så är i alla fall jag och Jim väldigt säkra på att han får stanna hos er.

Alltså vilken underbart slut denna "resa" fick.
Kan inte vara mer än glad får alla oss som är inblandade :D
Men speciellt för Tony och Estor som verkligen fann varandra <3

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

AmeliaH
0

#8 Ja de två är nog de som dragit den största lotten här! Men vi två har ju inte heller det så dåligt!

Så roligt att se att så många är engagerade i Tonys välbefinnande! Vi tackar och bockar tusenfaldigt. :D

Ps. idag hade jag min första riktiga kontakt (med andra ord vi bondade) med Tony när han och Estor låg och sov i mitt knä och Estor puffade ur honom ur knät men sedan kröp upp och la sig till rätta på min mage, slickade mig lite på armen och somnade om. :)

Så himla mysigt att komma hem till TVÅ (!) kelsjuka illrar!

JossanH
0

myyyyyys :D

Sajtvärd på Iller.ifokus

Anothername
0

Aaw så mysigt. Ja han ÄLSKAR att sova på magen/bröstkorgen och har man armen runt honom brukar han slicka  armvecket :D

Fast d ä väldigt väldigt tomt här hemma. Men d känns fortfarande UNDERBART att han fått komma till ett hem där han är uppskattad till 1000 och där han har en likasinnad (alltså en iller) att leka med :D

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé