Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 179 ggr
emoflickan
0

Illerträff i Stockholm 17:e mars!

Halloj gott folk!

Det är dags för ännu en Svenska Illervänner träff. Den här gången blir det lördagen den 17:e mars klockan 13:00 i Blecktornsparken (alltså söder om stan, nära Skanstull).

Alla är välkomna med eller utan iller!

Föreningen bjuder på dricka och fika.

Hoppas på att många kan dyka upp och att vi får lika fint väder det det varit denna helgen :)

Som vanligt kan ni nå mig på 0737-148418 om det skulle vara ngt!

/Hanna

emoflickan
0

*putta*

emoflickan
0

*putta* snart lördag! =)

Trolltott
0

Åh. varför ska allt roligt vara just på den lördagen då jag jobbar 8-20?Skrikandes

emoflickan
0

förlåt? ;) numera är ju jag ansvarig för träffar i sthlm och hädanefter kommer träffarna att läggas u lite tidigare oxo, nu blev det lite sent så jag hinner inte ändra datum men skulle det bli samma sak nästa gång jag kan säkert byta dag och så! :)

emoflickan
0

puttputt!

Trolltott
0

Okej. Jag hoppas att det blir flera träffar här i Sthlm. :) Kanske man kan träffas någon gång i Rålambshovsparken eller så vid fint väder? Det är ju en sån SJUKT fin park! Kanske man kan göra det lite till en fototräff också? Det finns mkt fina miljöer där för att ta guuulliga och underbara iller-bilder! Kyss

Illercafe
0

Undrar om inte Illervänner har haft en fototräff i Rålambshovsparken förra vintern och det blev många underbara bilder men det är inget som säger att det inte blir fler gånger ;0)

emoflickan
0

#6, allt är möjligt ;) jag ska klura lite.

Liselott, njo fast vi hade den inte i rålambhovsparken, vi var i ulriksdals slottspark, men som du säger, mkt fina bilder och mkt uppskattat så det ska vi nog göra igen :))

emoflickan
0

*putta litetill*det är ju imorgon..och det verkar ju som om vi får ha tur med väder :))

Trolltott
0

Ni kan inte ha träffen på mitt jobb då? *host*

*hihi*

KerstinL
0

Gubben säger att det ska snöa i morgon… Tänkte bara säga att vi kommer, så du kan ta med dig min tavla dit Hanna..! Skrattande

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

emoflickan
0

Kerstin haha jag hörde oxo att det skulle snöa..fan va sne jag blir då..;) jag tar med tavlan dit då! =)