Iller iFokus

Iller

Etikett: berättelser
Läst 210 ggr
[jenkass]
0

Vart kan Toxi gömma sig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hmm…

[jenkass]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo här!

Haha frågan är ju hur hon hitta dit :)

[jenkass]
0

Nya favvoplejset btw :P

Smeagol
0

Haha. de är livsfarligt att lämna datorlådorna en centimer öppen för då tar de sig in de små liven. Smeagol brukar klättra mellan de tre låderna som vi har. På baskidan på nå sätt, fråga mig inte hur han gör?? Och så fort man öppnar lådan så är han där på 3 sek och ska klättra in- haha

Sara
0

Tittade och tittade men kunde verkligen inte se nått som stack fram.. FundersamSkrattande

Sara

[jenkass]
0

#3 Jo men grejen är den att vi har lådan alltid helt stängd.. Hon kommer in bakom! Hon hoppar ifrån sitt hus (den gråa på bilden) går på hyllan som finns på datorbordet tills hon kommer på "baksidan", å sen klättrar hon i i lådan Räcka ut tungan

AlbaStiffler
0

Häromdagen hörde jag världens oljud  och kraffsande från finrummet. Höll på säkert 2-3 minuter innan jag gick dit och kollade. Då hittade jag fetto-stiffler i tv-bänken. han försökte klämma sig igenom det där hålet där man ska föra igenom elsladdarna igenom. Han var för rund om magen så han hade nästan fastnat och rörde sig millimeter för millimeter innan han tillslut "spyddes ut" på baksidan av Tv-hyllan. *skrattar* jag bara asgarvade när jag såg hans bravader. mycket underhållande, iaf för mig… hehehe.

Sara
0

# 6 Hihi.. Kan riktigt se han "sälade" sig igenom hålet.

Sara

sarae
0

hahaha underbart! här hemma har vi oxå låd sovare..buffy sover i kökslådan…öppnar lådan, kryper in och stänger den efter sig !!!